..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Bilmezlik ile ne hoştum; hayalimde ne güzellik, ne de aşk vardı." -Fuzuli, Leyla ile Mecnun
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Günlük Olaylar > R.Betül Çetin




15 Temmuz 2007
O'nun İsmiyle...  
O'nun için değil kendin için,O'nun rızsaı için...

R.Betül Çetin


Söz vermiştin... Işık olacaktın hani? Yolunu kaybedenlere yol gösterecektin? Dünyanın çirkef kuyularında boğulanlara, El vericektin hani? Önce büyümen lazım... Nerde şecaat ışığı gözlerinde... Küçücüğüm... Biricik kalbim... Kalk,gidelim...


:BJGE:
Hoyratça inerken basamakları,mermer merdivene oturup kalıverdim…Ne bir adım ileri,ne bir geri…Fırtınalarım en sert halleriyle kalbe gelip kondular.Dört yanım deli rüzgar…Çocuk!Hadi kalk!Kalk ne olur!Yıllardır bugünler için büyüttüm içimde seni!Kalk!Ne olur O’nun için bir şeyler yap…Bir yerden bir yere göç…Bir müddetliğine de olsa sadece,seni affetmesi için git…

Çocuk!Ne olursun kalk!Herkes bir şeyler yapıyor dini yüceltmek için!Herkes bir ucundan tutuyor!Söylemek çok kolaydı değil mi!Hadi kalk ve O’nun için bir şeyler yap…

Bir yerden bir yere göç!Başka şekilde affı yok günahlarının…Kalk ve git…

Çünkü O(cc),elinden tuttu…Seni karanlıktan ışığa çıkardı,çünkü O(cc),binlerce günahına rağmen,sana hep iyilikler sundu!Şimdi kalk…Kalk ne olur…O’nun ismi için bir adım at!

O’nun ismi için kalk!Ve git…

BİSMİHÜ!
BİSMİLLAH!
---------------------------------------------------------------------
Şimdi vakit akşam...Gözlerimden huzur akıyor.Damla damla düşüyor mutluluğum.Başımı secdeden hiç kaldırmasam yine de günahıma kefaret değil ve hiç kaldırmasam başımı secdeden,şükrüme deği eda!

Yıkıyorum kalbimi,gül kokularına buluyorum...

Tövbeler giyinmeye,aşk bürünmeye,kul olmaya,hazırlık var...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın günlük olaylar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ayağa Kalk!

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Son Cümle...
Hazandayım... Hüzünleyim...
Ey Umman-ı Rahmet
Sana Geldim!
Dua...
Bıçağın Altına Yatıran Teslimiyet...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Biz Geliyoruz [Şiir]
Sessizlik [Şiir]


R.Betül Çetin kimdir?

ve kalem yazmak istedi. . . içimde paslanınca. . . şimdi gel,bir fısıltıya aşina ol. . . gel!bir toz zerresinin fısıltılarını duyacaksın. . .

Etkilendiği Yazarlar:
mehmet şefket eygi,mehmet akif,necip fazıl


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © R.Betül Çetin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.