Hiçbir şey insan kadar yükselemez ve alçalamaz. -Hölderlin |
|
||||||||||
|
Ölümsüz şarkımız bizim… Eski zamanlardan kalma Dört yanını anıyla doldurduğumuz Kilitli sandıklar misali Kıpırdamayı bilmeyen dudaklarında Eriyen zaman dilimleri Çalıyorlar şarkımızı Kanadı kırık kuşların Göçüp gidemeyişlerini Yazarken duygu duvarlarına Mırıldanıyorlar bizi Dilsiz melodilerle Bizden habersiz… Üzgünsün biliyorum Ağlamak istercesine Gitmiş gibisin biraz Birazında içimde kalmış Ardarda dizilemeyen Kelimeler misali Donuk bakışlarında yaşanamamışlıkların Varsın hala…Az biraz… Akmayı beceremeyen gözyaşlarım Odada çığlık çığlığa büyürken Ve her gece yeni bir acıya gebeyken Büyütmeye korktuğum hayallerim İdama yürüyen adımlardayken… Aynı şarkıdayız sen ve ben… Sessizlik… Bir düet halinde söylenirken Üzgünsün biliyorum Başlayamamış ve bitememiş her şey için Bütün zıtlıklar adına hatta… Büyütemediğimiz duygucukları Yakma temayülleri hırsımızda Öfkemiz bize ve hayranken hala birbirimize Hep aynı şarkıda tükeniyoruz Sessizlik… Söyle ve bitsin artık… Kalkıp gidelim bu suskun senaryolardan Gidelim konuşan bizli dünyalara Sevmekten korkulmayan bir şehir varsa Oraya yerleşelim,yada sevgi değilse bu bizdeki Silinelim konuşan masallardan Lal dillerde son cümleler giyelim zerreitoz'dan zerreler(R.Betül Çetin)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © R.Betül Çetin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |