Hiçbir kış sonsuza dek sürmüyor, hiçbir ilkbahar uğramadan geçmiyor. -Hal Borland |
|
||||||||||
|
Ben böyleyim işte yaralı kuş misali Uçmak ister uçamam ötmek istesem suslarda Kırılmış kolum kanadım daha hayatın başında Benim sazım dertli çalar bana aldırma Sevmazsen çileliyi benim yanımda hiç durma Zaten belki de senin de başında Ne dert yumakların vardır kimbilir bilmem Bu dünyada sermest kul mu var Boğazımda durdu lokmam tıkandım kaldım birden Dostum öyle dalmışım ki kendime sen? Nasılsın sen dediğin kadar hasta mısın? Gerçekten geçmiş olsun gönlüme takıldın birden Gördün mü şimdi bunca iş güç........ Arasında çok hassasım zaten bir de Bir de melankoliye dalacağım korkarım neredeyse Dünyam değişti anide sanki yitirdiğim Mesutumun. Canımın yarısının sesini duydum sanki benim Sözlerimi söylüyordu bana elektro şok oldum İstanbulda kapıma gelen postacının sözlerini anımsadım Kardeşim bak yavrularına sen bu işleri......... Karıştırma kurcalama?evet bana yavrulara kayırmıştı ...Ve belki de kimbilir daha neydi...? Mesuliyetlerim vardı işime bakmalıydım bunlara sustum ..Ve içimde yara yıllarca tükenmez sancı O zamanlar tam on iki eylül Hiç bir şeyler bulunmaz yok bulunmaz.. Ne tüp ne sigara tüpüm boş......... Çay yapacağım olsa çaysız duramam ben İçmeliyim çayımı kafam tutar yudumla doyunca İçemedim ya bari uyuyayım yattım uykuya Hemen canımın yarısından mektup..rüya görüyorum... Bembeyaz zarf elimde neler yazıyordu?okumalıyım... Nasıl meraklıydım ama okuyamadım tam açmaktayken.. Sarsılarak uyandırılmaktayım kalk! kalk!tüp getirdim! İyi de keşke mektubu okusaydım ondan sonra.. Beye içimden mektubu okutturmadın Allahın iyiliği Diyorum böylece mektup da ukte içimde. Evet haklısın dostum sevgide ölüm yok. Yazıma öyle denk gelmiş mi ne? Sevgide ölüm yok aşk sevgi ölümsüzce.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Müfide Decdeli, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |