Gerçeğin dili çok yalın. -Euripides |
|
||||||||||
|
KEŞKE Yalanlar gerçek olsa, Gerçeklerde yalan. Unuttuklarımı, Unutabilsem keşke. DEĞMEZDİ Senin için değil, Bir tanem. Aşk için değil, Nur tanem. Gülmek için değil, Nar tanem. Umut için değil, Kar tanem. Hayat için............... Değmezdi............. HAYRET Bir gözüm ıslakken Öbür gözüm kuru kaldı. Biri bulutlarla kapandı, Diğeri günle aydınlandı. Yazık....... Yanılmışım. Kuru gözüm, Yanaklarımı ıslak gözümden, Daha önce suladı. GELECEK Bir gün gelecek, Karanlığı delerek, Güneşin elinden tutarak Güllerle gelecek. Ya o ya Azrail gelecek. GÖNÜL Dost diye gönül verip Yola düştüğüm. Yar diye gönül verip, Derde düştüğüm. Kan diye kanım verip, Viran düştüğüm. Nazar eyle, Gönül gönülsüz kalmış..... BOŞUNA Beni görmeye boşuna gelme Beni bende göremezsin Beni bulmak için boşuna arama Beni bulamazsın O kadar o oldum ki Ben yok oldum. BU GECE Mutsuz olmamın binlerce nedeni var, Mutlu olmamın nedenleri gibi. Ama ben ne mutlu nede mutluyum. Bu gece, ruh gibi . En iyisi yemek yemek şiir okur gibi. İÇİNDEYKEN Umut etmeyi ummaktan vazgeçmek Var mı dostum savaşmak için Yaratılmış kullara. En büyük savaş İçindeyken!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Gönül YILMAZ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |