Yalnızca hava, ışık ve arkadaşın varsa hiç üzülme. -Goethe |
|
||||||||||
|
Çiçeği bol, ağacı, kuşu bol Zümrüt ışıltılı haki tepe Üzerindeki yolda kıvrıla kıvrıla Kasketli bir köylü yolun başında Ama bıkkın, ama kırgın Ama kalbim bütünüyle dargın. Yıldızı bol, ışığı bol bir gece Her biri dururken yerli yerince İçlerinden biri kaydı apansız usulca Ötekiler dediler ki; adam sende! Ama dalgın, ama hodbin Ama kalbim bütünüyle bezgin. Bir bebek gülüştü anneciğiyle Bir bülbül şakıdı, saka şakıdı Güzel bir kız geçti, gözlerim üzerinde Eteklerinin hışırtısı, meşrebimin türküsü Ama şen, ama ongun Ama kalbim bütünüyle azgın. Sokakta top oynaşırken çocuklar Biri gol atmış, hem de beşlikten! Şad olmak budur diye yaygaralaşırken Hazır da vuslatım aklıma gelmişken Ama mazhar, ama yengin Ama kalbim bütünüyle belgin. Yeni bir savaşın tam kıyısında Restler çekilmiş, kılıçlar bilenmiş İlk kalleşlik yine karşıdan beklenmiş Sonrası; evelallah, ya Allah, hay Allah! Ama galip, ama mağlup Ama kalbim bütünüyle maruf. Moraller bozuksa, yaralar yangın İnançlar yıkılmış, duygular baygın İnzivadan sonra başlangıcı baharın Yeni hedefler, stratejiler, imgelem ve eylemler Ama güller, ama dikenler Ama kalbim bütünüyle iyimser.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Bahadır Yarar, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |