Geçmiş ölmedi. Henüz geçmedi bile. -William Faulkner |
|
||||||||||
|
Sen ki o denli hassas mütevazi güzel birisin......... Ben bu yüzden seni çok sevdim sana bağlandım........ Sana olan sevgim ile kah sevindim kah ağlandım Yaşantımın tek mavi sayfası sen oldun sen olacaksın Lakin sen güle doydun öyle sandırdın ayrıldık böylece Beni nasıl da can evimden vurdun acılarla kavruldum Üzerine basılan kuru yapraklar misali buz parça oldum Seni görmeden daha rüyamda gördüğüm o simanla kaderimdin Rüyama dolmuştun amma velakin aşk şarkılarımız ayrılıklarla soldu Ayrılmasaydık mutlu olurduk gönlü güzelim kalp bileşiğim benim Keşke hüzünler bizi sarmasa fırtınalar üşütmese yıdırımlar korkutmasaydı Sana hiç şiir başlığı lakabınla hitap etmedim ben............. Kendin koymuştun adını bunu biliyorsun senin lakabın buydu Sen acım tatlım baharım yazım beklediğim kışım yakışığımdın Ve ben sana tek ve her zaman hayrandım....................................... Bu ayrılıklarla hep hastayız yaşıyoruz sonbahar rüzgarlarına kapılmışız Savrulmaktayız ömürlük sevda idi bizimkisi kıskandırdık aşkımızla herkesi Sanma ki hasretin yüküyle yorgunum ben kader vurgunuyum............ Benim aldığım nefesim yediğim aş içtiğim tatlı suyumsun.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Müfide Decdeli, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |