Sanat doğaya eklenmiş insandır. -Bacon |
|
||||||||||
|
Kanaatiniz de son derece haklıydınız. İsabet buyurdunuz. Hatta uyardınız. Sizin bu fedakârca katkınız, Şefkatinizin, salkımları aksettiriyor. Sizin, şiir noktasında, Son derece hassas olmanız, Mefkûrenizin yelpazesindendir. Siz haklıydınız. Ancak bir can olarak, Yüreğimden sızan satırların İddiasız olması sebebiyle, Siz dilediğiniz gibi değerlendiriniz. Ders çalışacağınızı söylüyorsunuz. O vakit, her çalışmanın da Bir emek olduğunu biliyorsunuz. Emekler, asla zevklerin esiri olamazlar. Sadece nitelikle kalamazlar. Konunun ahengi, ritmik vurgularıyla Meramını beyan edebiliyorsa, Maksat hâsıl olmuş diyebilmeliyiz. Ama siz, zevklerin neye göre, Anlam kazanacağını bilenlerdensiniz. Zevkler, bireyin kültür yapısına göre Anlam bulacağını düşünüyorum. Ancak, kültürü sadece bir bilgi olarak Nitelersek ve yeterli görürsek Sanırım, biraz yanılırız. Usul, adap, kaide, muaşeret ve edep Zenginliği içinde değerlendirmeliyiz. Siz, entelektüel bir kimliğin, Müntesibi olabilirsiniz. Üst perdelerden seslene bilirsiniz. Hatta kerce alabilirsiniz. Çünkü kültürün sahibi sizsiniz. Bir can olarak, Alt kültürün müdavimi bulunarak, Tebaanın tarzında kalarak, Melalimizi ancak bu Nispetle serdede biliyoruz. Lütfen kusurumuzu bağışlayınız.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Mustafa Cilasun, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |