İnsanın en iyi tarafı ürperebilmesidir. -Andre Gide |
|
||||||||||
|
Ve ses vermek doğan güne Gecelerimiz ninnilerde uykulu Çığlıklarımız siyah beyaz Düşlerimiz anne tadında Unutmamıştık oyunlarımızı Oynamaz olduk sadece her birini Önümüz arkamız sobeden öte ne kaldı sanki Gölgelendi anılarımız …Bir boşluk yarattı insan yüreğinde Yeniden doğacaklar adına Yer açıldı yaşlı ninenin kollarına Bir minik el peydahlandı Ak sakallı dedenin avuçlarına Alıp götürmüş olsak da kendi oyuncaklarımızı Miras bıraktık çocukluğumuzu her doğan cana Kocaman insanlarımız vardı bizim Küçümen ellerimiz Evlerimiz Ve Köylerimiz Ne kadar habersiz büyüdük eski günlerden Susuzluğumuzu giderirdik altında Sevdalarımız üşürdü Sigaralarımız ardı ardına yanar Dumanlanırdı başımız. Artık çeşmemiz korunaksız Daha da yaşlandı şu koca çınar Sözcükler öyle büyüktü ki Sığmazdı belleğimize Şimdilerde küçüldüler tekmili birden Hile karıştı takvime ve zamana Anlamsızdı söz Cebren büyüdük uzaklaştırılıp çocukluğumuzdan Dönüp yaşayamadık en baştan Geride bıraktıklarımızı eze eze Derin çizgiler oluştu ak alınlarımızda Ve içlenmeler yüreğimizde Mevsimler büyüttü çiçek açtırıp gençliğimizi Renkler cezbetti ellerimiz uzandı yasak meyveye Beyazdı kışın rengi ilk zamanlar Yoktan yere kızıla boyadı burnumuzu Ömrün hangi dilimine rastlar Kaçıncı yaş silebilir belleğimizden Süt kokulu çocukluğumuzu...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Rıfat Gürsoy, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |