Yalnızca hava, ışık ve arkadaşın varsa hiç üzülme. -Goethe |
|
||||||||||
|
Zaman benim duygularımı değiştirmedi Ancak en güzel kelimelerimi üçe böldü Çocukluğumda aklım ermeye başladığında Yanımda sapasağlam ama yaşlı biri vardı Tek o benimle alakadardı,anne dedim ona Canım gibi sevmiştim o benim anamdı Kimse beni bundan caydıramazdı.............. Bir gün okulda sınıfta dersteyiz.................. Öğretmenimiz Nadire Hanım -Müfide kalk..........Kalktım.............................. -Senin annenin adı ne? -Firdevs efendim ..................................... -Görüyor musunuz çocuklar? -Daha annesinin adını bilmiyor! Sınıfta büyük kahkaha .................................. Yer yarılsa içine girsem iyiydi daha .............. O günden sonra rahmetli kardeşim gibi ...... Nine dedim ama gönlüm incindi kendime O zaman çocuk aklı işte şimdiki aklım ise ... Derdim:Beni büyüten bakan anadır ............... Kuru memesini çeke çeke emerken bebekliğimde Canının yanmasını umursamayıp saçlarımı okşayandır Unutulmaz çocukluk anılarımdır bunlar ................. Sevinçlerim de var bazıları da kor kor har ............. Firdevs anne,son nefesinde dahi kulağımki sesi Müfide diye seslendi çağırdı beni .......................... Verdi son nefesi,bir perşembenin ertesi .............. Müfidenin annesi!Firdevs idi,Müfidenin annesi.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Müfide Decdeli, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |