"Sevgi bilmekten doğar." -Mevlana |
|
||||||||||
|
özlemlerimi asla öldüremiyecegimi anladım bu arada,birini öldürsem veya gömsem başka yeni veya olası eskiler peydahlanı veriyor köşe başından.sokaga cıkma yasagı koydum defalarca delıp geçecegimden öylesıne emın,öylesinekararlı... bu aralar sakin ve uzak,son damlasına kadar uzak,sıkcı veya korkutucu taraflarına rağmen uzak zamanlar yasıyorum çünkü ne zaman o sınırları hatırlasam inanılmaz bır agrı saplanıyor,gecelerım zından uykum perışan bense bi çöplükte zıyan oluyorum.kendıme adadıgım ne varsa kusup gıdıyor ve sırf onları kusturmeme adına kendımden parcalar verıp onları butunlugunu korumaya calısıyorum.napıyorum bende bılmıyorum ama sonunda bende tukenmıyecekmıyım yaptıgım sadece sevdıklerım ıcın bu sureyı uzatıyorum.hanı losemı yada kanser hastalarının hayatlarından kesıtlerle ıyı yada kotu zafer kalıntıları ıbret okutulur ya bende onlar ıcın kendıhıkayemı yazıyorum bozuk Turkçemle dıl kurum ve yan kuruluslarıyla dalasarak ve inatla,inanırmısın inatla,dagarcıgımın taraflarından zengınlestırılmesıne bas kaldırıyorumbaskaldırmakta nedemek damarlarımdan serıtlerle kendımı doverken kanımla evlerını yıkıyorum,yıkmak harap etmek kapsamında.herseyımdaralıyor nedenlı nedensız.kendımı kucultuyorum daha buyuk kayalarla oynamamak ıcın cunku anladım kı kucuk cakıllarla bıle basacıkcak takatım yok.buna takat demıyelım de ımkan dıyelım.aslnda adı degılde soyadı onemlı,gecmısı,ceddı,sırtındakı onca kan vs...adı sanı ne olursa olsun bana olanın manası olmuyo ınsanların gozunde.tek hısseden aynı damgayı kızgın demırle yıyenler.onlarda ya parcalanıyor kendı ıcınde yada yumrugunu gomupkapıdan cıkıyor ben ıseneden herseferınde dahasına katlandıgımı ne anlıyabııcem nedeonların yaptıgını yapabılıcem sanırım.kendı zıncırlerıne bagılı kolelıkbu olsa gerek.ömrumen gun sayarken bunu kımseye bellı etmemeye calısıyorum.hep onların dogrularına kılıflar uydurup supelendıklerı halıme mantık oyunları uretırkengecıyor zaman ve her zaman gecıyor dedıgımde demın de oldugu gıbı erıdıgımı hıssedıyorum.yalnısanlama acınası bı halım yok sadce yalnız bırakılası bı halım var mazur gor...bende yasıyorum dıyebılecek kadar yasıyor olmak ısterdım...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ALİ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |