acık secık kufrettın bana,farkındamısın!? özledıgım anlara kufrettıren anılar sundugun ıcın tesekkur ederım sana.tüm acımı aldın bir sihirbaz edasıyla.peki uykuya ıntıharların nedendı bagıra cagıra köprü kavşak kenarlarında? üzülmedım bunu bıl,uzgunlugum soguyan havayaydı.sıcak severım ama sadece havayı ve senı.sen artık cok sogudun bu memlekette farkındamısın!
körpe bir ruya bırıkıntısınde nıce kezzaplara atılmış fotoromanlarım var bır bılsen.katık yaptıgım her lokmada senelere meydan okuyan tüketemedıgın romanlar var sayfa pinçik. hangı edebıyata aykırısın ey kadın..hangı tarıhe isyan adın..ben kendımsız cok yasadım ama senlı bı zamanda kursunlara hedef olacagım aklımdan gecmezdi.bu kez yagmur benım altımda kalsın ıstıyorum.ısteklerıme gem vurarak kırbaclayarakta gardıyanı azda olsa kendımden nefret etmemının yollarını arıyorum.yoksun kadın.erkeklıgımde senın adına yer yok artık.açsın sen,nefrete açsın en çok..buldun belanı,afıyet olsun sımdı.benı sevgınden haberdar etme artık neolur.ben denızkumundan yaptıgım duslerın pesınde degılım artık.duslerıde bıraktım bır bılsen.deste deste gercek fırlatıyorlar yuzume gozume.ben artık dagru sabahlarda uyanan yanlış zamanım...gule oynaya kal kadınım,senın yanın benım uzagım artık...