Her insanda insanlığın tüm durumları vardır. -Montaigne |
|
||||||||||
|
Ağır bir yüksün omuzlarımda, üstleniyorum koskoca bir ailenin sorumluluğunu yüklenir gibi gocunmadan belki de yıllarca taşımaktan, nereye, ne kadar gidecek düşünmeden. Sana ağlıyorum bu gece, sen istesen de istemesen de acı bir kahveyi yudumlayarak, çekerek ciğerlerime sayamadığım sigaraları, bakarak anlamsızca bana bakan insanların yüzlerine, duygusuzca yazılmış şarkıları dinleyerek, şükrederek içteniçe halime, özleyerek birkaç saatlik yokluğunda aslında olmayan varlığını, istesem yaralarımın üzerine konan bir sineği kovalar gibi kovalayabileceğimi bilerek seni semalarımdan. Farkına varmadan aşık olmak belki bu yaşadığım ama aşığım sana, bana asırlar gibi gelen şu birkaç gündür –nedenli ya da nedensiz- zararlı olduğunu bile bile sigarayı ciğerlerine çeken gebe bir kadın gibi elimde olmadan. Şimdi sana gelmemi istemesen de gelirsen bir gün ölüm gibi hiç hesaplanmayan bir zamanda ve mekanda, sen de haber verme. Bayramım ol bu kez, sebebim ol ama gel, unutsam da yüzünün ayrıntılarını gel. Kalmasa da seni sevmeye derman yüreğimde, unutsam da hatırlat sen, seni bir zamanlar ne denli derinden sevdiğimi, gel bir çocuğun dünyasını değiştiren uçan balon gibi yine uçup -gitsen de- gidecek olsan da.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © elif yıldız, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |