En bilge insanlar bile arasıra bir iki zırvadan hoşlanırlar. -Roald Dahl |
|
||||||||||
|
Bu sığınağımda tekim. Tek şahidim deniz, kayalar, kumsal, güneş birkaç martı. Gecikmiş pişmanlıklarımı, içimde biriken sıkıntılarımı kumsalda kazdığım çukura gömmek, kalabalık geldiğim bu yerden tek dönmeme yetiyordu. Hava kararmaya başlayınca kumsalda ateş yakıyordum hemen. Kafamda kurduğum kuruntular kadar oturacak yer hazırlıyordum. Yargılayacağım bütün konuları itina ile yerlerine oturttuktan sonrada en başköşeye ben kuruluyordum. Konuklarıma bir bir konuşma hakkı verip hem avukatı, hem hâkimi, hem suçlusu ben olup yargılıyordum. İçimde onlardan geri kalacak hiçbir iz bırakmayana kadar sorguluyordum. Kendimin haksız olduğu her konu içinde bir mum yakıyor ve zamanın içinde erimesini bekliyordum. Sonra infaz anları geliyordu. Kazdığım çukurlara gecikmiş pişmanlıklarımı gömüyordum. Bu kez dört çukur oluşmuştu. Sanırım bu defa biraz daha yoğun yaşamıştım duygularımı… Şaşırtıcı geliyordu yaptığım ama buradan ayrılırken yakaladığım huzur bir başkaydı. Kendimi hayatla bir sonraki savaşım için daha bir hazır buluyordum. Çevremde benden başka kimse olmamasına rağmen kendimi o an yalnız hissetmiyordum. Düşünmek için çok vaktim oluyordu. Hissetmek için. İçimdeki sevinci, mutluluğu, hüznü, nefreti ve kini daha bir yoğun yaşıyordum… BUGÜN BEŞİNCİ GÜNÜM…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © mesude akyol, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |