Deney, herkesin hatalarına verdiği addır. -Oscar Wilde |
|
||||||||||
|
Sanki titreyerek sönüyor geçen yılları ömrümün, Araf’taki bir pastanın eriyen mumları gibi. Her nefesimi ürpererek veriyorum, Bir sonrakinin, o son mumumu Söndüreceğinden ürküyorum. Kuytu köşelerine serpilmiş düşünceler aklımın, Günbatımında sahile saçılmış midyeler gibi. Her birini ürpererek aralıyorum, Bir umut! “Belki birinin içinde Bir inci saklıdır…” diyorum. Bin bir farklı maskesi var her daim şu yüzsüz yüzümün, Bütün gün halka açık tiyatro sahnesiyim sanki. Tek bedende Şekspir’e meydan okuyorum. Herkese atılacak bir tiradım var, Aynada kendimi göremiyorum. Müzeye kaldırılmış kefilsiz düşleri gönlümün, Kendi arzularım tozlu camların ardında, çaresizce Bana ait olanların müzayedesini izliyorum; Göz göre göre kayıyorlar avuçlarımdan, Siyah-beyaz gerçeklere hapsoluyorum. Makamı bozuk dinlediğim tüm acıklı şarkıların, Her notada yüreğime mil çekiyorum, öyle ki Dalgaları hüznü yankılayan bir koyum. Her yürek atımı birer kreşendo içimde, Dinledikçe ürperiyorum. Hecesi düşük dudaklarımdan süzülen mısraların, Yargıç ben, sanık ben; her cümlede kendi infazım gizli, Her hecede kalemi kırıyorum. Hepsinin içinde silik bir “sen” var, Bir ben görüyorum.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Alp Köklü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |