Şiir, duyguların dilidir. -W. Winter |
|
||||||||||
|
No Women, No Cry Kadın Yok, Ağlamak Yok (Hayır Kadın, Hayır Ağlama!) Söylenebilecek tüm dillerde bir aşkın sıkıntısını anlatıyordu. Bir aşkın yakıcılığı ancak bu kadar belli olabilirdi. Dinleyenler hep bu şarkıda eski sevgilileri düşledi, bir yakamozun sarhoşluğunda, biradan kalma bir akşam üstünde ve balıklı bir ağız kokusuyla dudakları her gece aynı yerde birleşirdi. Hangi ülkeden oldukları önemli değil, kim bu şarkıyı ağlamaklı söylediyse o bizdendi. Hepside yakamozu, birayı, balığı ve öpüşmeyi severdi. Kimsesiz gezmelere bu şarkıyla çıkılırdı. Bilmem ne sokağının köşesinde bu şarkı diline takılır ve içten içe sürüklenirdi, kadınların çokça olduğu caddeye. Işıklı caddeler vardı, duvarlarda silik yazılar, bazen çöpçüler bile uğramaz, aşktan arta kalan adamlar çöplüğün kenarında öylece pespembe kokarlardı. Sonra düşünmeler vardı, kollarını kavuşturup sallanmalar, depresyon hallerinin en bilinmeyeni aşk sıkıntısı idi, doktorlar sürekli hastalarını iyileştirmek için bu şarkıyı oral yollardan, yanında alkollü içkilerle alınmasını, tavsiye ederek yazarlardı. Bunun için barlar çok para kazanırdı. Aşıklar hep sarhoş.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © İnan ARSLANBOĞAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |