Işık verirseniz, karanlık kendiliğinden yitecektir. -Erasmus |
|
||||||||||
|
Kendimi suçladığım geceler hala bitmedi içimde sancılar var sana ait olmayan. Sen yoksun derken bile senin olduğunu biliyorum içimde bir yerlerde hala sızladığın, Bir gece ansızın ve apansızca tüm hışmınla ortaya çıkacağının farkındayım ve hazırlıklıyım. Dünya tarihi üzerindeki her yokoluşu yükledim bedenime, her acıda vardım ben; İmparatorluklar çöktüğünde ordaydım, bir bebeğin açlığında ve bir sevginin sonunda umutların yitirildiği yerde ben vardım. Hiç bir başlangıçta yer almadım hep bitişlerde var oldum her sonda ben vardım. Şimdi kendi sonumdayım artık yoruldum, dünyanın başlangıcında belkide daha ilk tohum ekilmeden hazırlanan sonun adıydı benim adım. Düşüncelerimde hep sonlar oldu ve hayat hiç bir zaman bir başlangıç hediye etmedi bana. Yaşadığım asırlar ve girdiğim her beden bir sondu benim için. Kelimeler ve yaşananlar artık bir boşluk hayatımda sebebi sen değilsin senin verdiklerin değil. Alınma üstüne yada sahiplenme onurlu bedeninle, düşüncelerinle. Sadece tarihin tozlu sayfalarında gezin benim için, orada göreceksin beni; Tüm günah tohumlarında tüm isyanlarda yaratılan her facia ve her çirkin apansız ölümde ben varım. Umutları tüketen ben, benim adım tarihte, acılarda, gözyaşlarında gizli.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ATAKAN İNAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |