Bu kitap çok gerekli bir açığı dolduruyor. -Moses Hadas |
|
||||||||||
|
Yürekleri saran korku renkleri üstte kalıyor Sevgi tomurcukları can atıyor sanıyorsun Sabah kuşları cıvıltısında olmuyor. Geri gelinesi günler diye özlem çekiyorsun Kavruluyor yüreğin. Tam sendeleyip düşerken İlk düşüşün olmadığını anımsıyorsun. Yüreğinin geçirdiği kaçıncı enfarktüst Gideceksin birgün biliyorsun O yürek yangınından Senin sevdan mı güçlü umudun mu düşüneceksin Yıkılsın kahrolsun diyeceksin. Geldiğin noktaya bakınca Seninle ilgisi olmayan bir karar diyeceksin. Ya da Sana ne kadar yakın Hep huyundur bilirim son ana kadar beklersin Ve son anda verirsin bütün kararlarını Ah dersin sonra n’olacak bunun sonu Aslında başıylada ilgilenmemiştin ki Başı ve sonu ne çıkar gün ve gün yaşıyorsun Buruk bir acı içerisinde Sonra kalakalıyorsun öylece Bir nevi göçmen kuşlar gibisin Yuvana dönüyorsun Hasret bıraktığın günlerden kalma Sıyrılıp açıyorsun kollarını Huyundur bilirim Ne zaman kalabalığın hışmına uğrasan Gömülürsün kendi iç yolculuğuna Bir nevi yeniden doğuştur bunu adı Ya da bir ölüm Bir dönemin ölümü Silkelenene kadar kaç zaman geçer bilinmez Bilinen daha kaç kere iç yolculuklar sürecek Anlıyorsun...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © bilgeperi, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |