Seviyorum, öyleyse varım. -Unamuno |
|
||||||||||
|
Oysa kaç kez gelmek istedim Gözlerinin mavisine. Kaç kez yaşlarımı sermek istedim Yüreğinin derinliklerine.. Kavuşamadık be koca İstanbul. Tam yirmi altı yıldır sustaramadım İçimde günbegün büyüyen hasretini. Suçluyum biliyorum; Mürekkebimle hiç anlatamadım ki Maviye çalan o gözlerini.. Hep uzaklardan sevdim seni. Hep yıldızlarla kıyasladım o yüreğini. Kavuşamadık işte... Sarılamadık işte... Ve yalan değil İstanbul; Denizlerle sevişmelerini kıskandığım, Rüya sonlarında, Gidişlerini sinemde yumrukladığım, Yalan değil ey yar... Bir kavuşsam vuslatın gölgelerinde Yağmurlari icecektim avuçlarından. Olmuyor böyle biliyorum, Senden uzaklarda yaşanmıyor. İçime akıtsam da özlemin çığlıklarını, Susturamadım hasret kelimelerini. Ne zaman düşünsem seni; Ömrüm gözlerine firari, Yüreğim ise hasretine kelepçeli... Vefasız bir sevgili olsan da, Delice seviyordum seni... Ellerini tutamasam da, Hep yüreğimde hançerledim hıçkırıklarını. Hep dudaklarımı kanatarak İzledim baharla kavuşmalarını. Bir gece , Bogaziçini düşlemezsem Zehir zıkkım olur kelimeler dilimde. Sabah ezanlarını, Eyüp'te hayal etmezsem Karanlıklar güneşimi kurutacaktır perdelerimde.. Sana söz İstanbul, Sana yemindir ey yâr, Vuslatlara gülümsediğimde Muradımdır sevdiğimle sana koşmak. Hasret gönlümün son dileğidir, Sultanahmet Camisinin avlusunda Doyasıya Cenneti koklamak..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ismail sarıgene, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |