Şiir, tarihten daha felsefidir ve daha yüksekte durur. -Aristoteles |
|
||||||||||
|
Kırmızı yağmurlar yağacak gözlerimden. Kanatlanacak umutlarım idamlılık düşlerimden. Mutluluğu yazdığım kalemimi alacaklar ellerimden. Gidersen, Yetim kalacak adına yazılmış şiirlerim. Ruhumu hükmedecek artık sinsi geçmişim. Umuttan eser kalmayıp Gözyaşına boğulacak gözbebeğim. Gidersen, Fırtınaya dönüşecek suskun bildiğim sema. En hırçın dalgalar vuracak gönül kıyıma. Ayrılığın tohumu bırakılacak avuçlarıma. Gidersen, Dört mevsim kuru ve metruk bir zemheri. Rahatça dolacak damarlarımda ayrılığın zehiri. Hiç temizlenmeyecek acılarımın pası ve kiri. Gidersen, Yalnızlıklar umutlarıma hudut çizecek. Söyle hadi ıslak gözbebeklerimi kim silecek? Son yolculuğunda beni toprağa kim defnedecek? Gidersen, Ellerimle ektiğim umut çiçeklerini bana yolduracaklar. Sayfa sayfa şiirlerimi gözlerimin önünde yakacaklar. Ruhumu sensiz yargısız infazlarda yargılayacaklar. Gidersen, Buzların gözyaşlarından sızan baharlarım solacak. Sevgiye açan tüm dallarım bir bir kuruyacak. Sensiz bu avare halime bulutlar bile ağlayacak. Gidersen, Ertelenmiş ölüm fermanım ayrılığınla ifa edilecek. Seninle aldığım nefesim isminle sona erecek. Bu yürek can verirken yine seni sevecek.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ismail sarıgene, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |