Düşmekten yükselme doğar. -Victor Hugo |
|
||||||||||
|
Sonbahardan kışa dönerken mevsim, önce bedenimden bedeninle gittin... günler geçti ardından, yağmurlar yağdı, dudaklarımdan dudaklarınla gittin... bir fırtına koptu kara gecelerden birinde, ellerimden ellerinle gittin... kar düştü düşlenen topraklara, gözlerimden gözlerinle gittin... yollar uzadı, dağlar büyüdü aramızda, sen alıp başını çok uzaklara gittin... bir rüzgar savurdu yaprakları sonra, kulaklarımdan sesinle gittin... sen gittikçe ben bittim sensiz günlerde, ben bittikçe sen gittin... gittin!.. şehrimden, düşlerimden, geçmişimden, bugünümden, dudaklarımdan, ellerimden, gözlerimden... kısaca bedenimden... " hay!.. " diyorum hayata şimdi, sunturlu bir küfür takıp peşine içimden. züppeler " merhaba " dediğimi sanıyor, ingilizce, en afilisinden... gittin ya her şeyden, her yerden, bir yüreğimden gidemedin. ben her şeyden vazgeçtim ya hayatta, bir sevdandan vazgeçemedim... şimdilerde bir yıldız aydınlatıyor gecelerimi, bir böcek, yüreğimi ısıtan dost sesin sahibi. çevremde huzur var, içimde bir kasırga, üzerimde terime karışmış kokun... belki de sen hayatımda hiç yoktun!.. yani hayat sahnede küçük bir oyun. düşlerde yaşanan ve her anı koca bir yalan! galiba sadece dostlar ve dostluklar, bu koca yalandan yürekte kalan...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © gökhan özbay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |