"...Ve hepimiz az ya da çok rüyacı değil miyiz!" -Dostoyevski |
|
||||||||||
|
Biliyorum... bu rüya bitecek bir gün... derin yaraları kalacak ruhlarımızda, ağlayacağız gecelerce, ellerimiz telefona uzanacak, titreyerek geri çekeceğiz... her çalan telefonda, yüreklerimiz daha bir deli çarpacak... lanet okuyup kadere, başımızı yastığa vurup, hıçkırıklarımızı saklayacağız insanlardan... uyumak acı verecek, uyanmak acı... mutlu olmayı deneyeceğiz, sahte gülüşlerimiz olacak dudaklarımızda, içimizde fırtına kuşlarının çığlıkları... - keşke , diyeceğiz, birlikte olabilmeyi dileyip ve kaçan fırsatlara kahredip... şarkılar bizi anlatacak, filmlerde olacağız... dokunduğumuz tenlerde, duyduğumuz seslerde, gördüğümüz insanlarda arayacağız birbirimizi, bulamayacağımızı bile bile... bazen bir bardak bira, ya da bir kadeh rakı olacak sırdaşımız. yastıklar saçlarımız okşamayacak, gecenin sessizliği ninni olmayacak kulaklarımıza, ne ben seni göğsümde uyutacağım, ne de sen huzur içinde uykuya dalacaksın... günler zindanımız olacak, geceler işkencemiz... daha bir derin çekeceğiz sigaramızı, savrulan dumanda yiten umutlarımızı göreceğiz, sevgiye, sevgi sözcüklerine muhtaç, sıcak bir nefese hasret, geçmek bilmeyen kara gecelere yürüyeceğiz.. yolumuz bir gün kızkulesi'ne düşecek, düşecek yüzümüzden gülen maskemiz, martılar alay edecek, deniz alay edecek... yalnız kızkulesi eşlik edecek gözyaşlarımıza... bir tek o bilecek sevdamızın büyüklüğünü, bir tek o anlayacak acımızı, o paylaşacak yalnızlığımızı... gülen gözlerimiz hüzün dolacak, bedenlerimiz titreyecek uzandıkça yabancı eller, canımız acıyacak yaşayacağımız sevdalarda, yalan bir dünya kuracağız, her an akıllarımızda olup, hiç bir zaman düşünmeyeceğiz birbirimizi... yalnızlığı seçeceğiz kalabalıklar arasında... sen oğlumuzu seveceksin, ben seni... ve kimseler bilmeyecek BİRBİRİMİZİ SEVDİĞİMİZİ....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © gökhan özbay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |