..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Ölümden sonra yeni birşeylerin olduğu konusunda umutluyum. -Platon
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yüzleşme > kuzey darıcı ...




16 Mayıs 2006
Evlerden Bir Gün, Bir Yolda ,iliklerime Kadar Herşey Kaba Saba,  
iliklerime kadar herşey kaba saba,

kuzey darıcı ...


tıp ! ve herkes susmaz susmayanları asmazlar, işte hayat böyle değil.


:BDCG:
yolculuğa çıkmak için bir bavuldan fazlası gerekiyor.
kaderimizi yanımıza alıp mı yoksa, yalnızlığı kadere bağlıyıp mı bilemiyorum, son tribün ıslıkları hafif bir sarhosluğun artışında azalırken, bir otobüse bindim alelacele, kötü haberlerin gelişinden hızlı olamaz tabiii hiç bir zaman ki aslında her haber kötü haberdir.
yolculuğa esir otobüsün ; ayakları kokan adamları , kanlı kadınları , büyümeye dehşetle bakan çocukları , içilen ardı-ardına muhteşem sigaraları yazıldı söylendi herhalde çoktan , ki gidişlerin hüsranlı küfürlerinden tekerler bile tek tek nasibini almıştır...
ben pervasız saçlarımı nasıl dağıttığımı anlatsam ? tesadüfen hayatına dahil olduğum bir yaşlı kadına doğru giderken , pervaasız saçlarımın arasına kül düşmelerini , yol masallarına sığdıramamayı anlasam...
benim doğduğum bir yer var mıydı , hatırlamıyorum ama oraya gidişiyorum ne tesadüf , ne teessüf. yolum bak iki türlü acıda birleniyor. yılanların katlinden sorumlu tarımcıların ürünlerini farelere teslim etmeleri gibi, keşke yılanlar kalsaydı , e ben sadece doğduğum yeri tekrar bulma çabasından kaçmamla yüzleşseydim sadece , bir anneanne hasta olmasaydı benim yüzümden olmasaydı , yanımdaki yarım adam uyusaydı yine ben kendime kaçarken , saçlarımın pervalarına küller düşseydi.
korkuyu acıyla tümledikten sonra huzursuzluğa rağmen uyudum , dedem geldi yanıma kabuslarımın da sonu yoktu nasılsa. son zamanlarda yatağıma işer olmuşken halihazırda herhalde bunun için beni azarlıycak diye düşündüm. " beni tedavi eden doktora götürmeseydiniz en başta" diyecek sandım , lisede bırakmıştım onu da aynı beyaz önlüklüye güvenirken , değiştirilmemiş beyaz çarşafta. hiç birşey söylemeden bakıp gitti. azarlamak yerine çoğarlamayı tercih etmiş oldu böylece suskunluğuyla.
bir yol hikatesi olur herhalde sonunda, bitmemesinden öykünmemek mümkün mü ? hiç bitmediği için eninde sonunda , varacağın yere varsanda rasyonel bir son değil çok şükür, kurayım hadi saati karanlığa ve def etmeye çalışalıyım başımdan tevazu meleklerini , döneyim hep alıştığım kışa, sonu mümkün mü ?
şafağım çoktan kayıp
yolum yoktan ben,
ben gerçekle yaşamaya alışık mıyım olum.

sabah inmek , tanıdıkları görmek eşzamansız kurmaca anılara tekrar dönüşlere kıskanç.
kim yazıyor bu sahte tarihi ?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yüzleşme kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kara Adamın Duası
Dumanın Başında
Yazamamak

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Körkütük
Düştür Zaten Düşlerken Düşüş
Papanın Armağanıydı Aslında Papağan

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Bir Gülün Hikayesi [Şiir]
Bizden Biri [Şiir]
Nazım Nerden Başlıyor [Şiir]
Bu Sefer Böyle Değil, Bu Yolculuk , Yok Pahasına Biçilmiş Kaftan [Şiir]
Karanlık Perde Piçi [Şiir]
Kadın [Şiir]
Hepsi [Şiir]
Güneşin Altında Bir Kaç Tur [Şiir]
Acı - Tan [Şiir]
Rasat Kapısı [Şiir]


kuzey darıcı ... kimdir?

artık eskisi kadar ayık kalamadığım için ; bazen yazılara geri dönüp mecburi değişiklikler yapmak zorunda kalıyorum, sonzamanlarda birbirini tamamlayan öyküler ya da romana giriştiğim için de , sizi hiç düşünmeden ( gerçekten düşünmüyorum ) bazı eklemeler yaptığımda bu içinden çıkılmaz bir hal alıyor. . . yine de ciddiyetimden şüphe etmeden en azından göz ucuyla okuduğunuz metinlere tekrar bakabilecek yetenekte olduğunuzu biliyorum . . .

Etkilendiği Yazarlar:
edebi etki yok ama , boris iyidir


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © kuzey darıcı ..., 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.