Güzellik her yerde karşılaşılan bir konuktur. -Goethe |
|
||||||||||
|
Dostlar ; Normal bir yaşam sürerken aniden içimizde bir kıpırdanmalar olur. Önceleri ne olduğunu anlamakta güçlük çekeriz. Ne oluyor diye kendimizi sorgularız, anlam vermek çok güçtür. Çünkü insanlar hayatlarında bir defa gerçek aşkı tadarlar. Tanıdık bir duygu değildir aşk. O yüzden başlangıçta ne olduğunu anlayamadığımız bu duygu zamanla kendini göstermeye başlar. Önceleri sevgimizi verdiğimiz kişiyi görünce vücudumuzun her yerinde bir hareketlenme olur. Bunların en belirgini kalp atışlarıdır. Kalp atışları belirgin bir şekilde hızlanmaya başalar. Çok hoş şeyler hissetmeye başlarsın. Belirli bir süre sonrada onu görmeden bir gün dahi geçiremezsiniz. Artık hayatınızın bir parçası olmuştur aşık olduğunuz kişi. Her fırsatta bir araya gelerek, konuşulmasa dahi saatlerce karşılıklı sadece bakışmak bile aşıkların birbirlerine çok şey anlatması için yeterlidir. En nefret ettikleri şey ayrı geçirdikleri zamanlardır. Kokusunu, dinlediği müziği, gezdiği yerleri, giydiği şeyleri tüm yaşantısında kullandığı her şey seni heyecanlandırmaya yeter. Artık hayatta hiç bir sıkıntı seni üzemez. Herşey zevk vermeye başlar. Acılar bile tatlı bir karşılama ile en kısa sürede savuşturulur. Tamamen benliğini, tüm bedenini saran bu duygu artık içine sığmaz hale gelir. Bu aşkı muhatabı ile paylaşmak, iki bedeni bir araya getirmek için herşey yaparsın. Bu arada içinde besleyip büyüttüğün tüm duygularını dışa vurmak için duygu yüklü dizelerin sıralandığı şiirleri kullanırsın. Yazmaya başlarsın sen bile anlamazsın nasıl yazdığını. Bu dizelere senin sevginin, aşkının bir haritasıdır. Bunları dinleyen ve okuyan kişi senin aşkından haberi bile olmasa hiç bir şey söylemeden gelip seni bulabilir. Ha bu arada ayrılıklar vardır. Aşkların en tehlikeli düşmanı. Eğer ayrılıklar başlarsa sonun gelmez acılar, durdurulamayan gözyaşları, hayatındaki tüm güzel değerlerin yok olmasıda başlamış demektir. Aşkın celladı ayrılıktır. Evet dostlar, insan hayatında bir defa aşık olur. Ben ikinci defa aşık oldum diyen yalan söyler. İkinci bir aşk insanlık tarihinde daha yaşanmamıştır. Burada bahsettiğim iki insanın birbirine duyduğu aşktır. Bilirsiniz aşk çok çeşitlidir. Evet netice şu ; Doğru zamanda, doğru insana içine sığdıramayacağın kadar büyütebildiğin sevdanı ver. Eğer sevgini verdiğin insan doğru insan değilse bu ızdırabı ömür boyu içinden söküp atamaz ve çekmek zorunda kalırsın. Birine aşık olmadan önce iyi düşün ve ondan sonra karar ver. Doğru insanı bulduğun zamanda hayatı her türlü haliyle yaşamak insana zevk verir. Dilerim hepiniz gerçek bir aşk yaşarsınız, bunu şiirlere döker, bizlerle paylaşır ve ömrünüzün sonuna kadar mutlu olursunuz. Dostlar bu benim fikirlerim, Hepinize sevgi ve saygılar.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Bozoklu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |