Anlamak beğenmenin başlangıcıdır. -Spinoza |
|
||||||||||
|
Bitti yine kadın gözüyle… Göze mi gelmişti, neydi? Kadın dendimi Anasından başlardı söylenmeye, Çakır gözlü cadaloz diye.. Önce, Çimen yeşili gözlerinde Çiçek topladığı, Saçları gökkuşağı ışıltılı kumralı gitmiş. Sonra diğerleri.. Petrol mavisi gözlerinin Okyanusunda serinleyip, Salkım söğüt saçlarında dinlendiği Bir kadın varmış. Hiç sevmediği, Gıcık adamın biriyle evlenmiş. İlgilenmiyor gibi davranıyordu ama, Hınzır bir gülüşle Yine koca aradığını söyledi. Renkleri gerçek miydi Boya mıydı bilmezmiş. Birkaç sarışın da olmuş hayatında. Adı lazım değilmiş ama, Adını duysalar Kulak kabartırlarmış belki. Yokluklarında Gözleri uzaklara kilitli 'Hay mübarek şeyler' deyip deyip gülümserdi. Şimdi kimin elindedir Kimler oynar bilinmez dediği Bir oyuncağı/bebeği varmış. Gece gözlüymüş Onu da aşk kazasında yitirmiş. Kahverengi gözlerde fal açmış, çaresizliklerine. Gök mavisi gözlerde uçmaları, özgür.. Ha, bir de menevişli bir göz tanımış. Ama hepsi o kadar.. Bal tadında seyrine doyamadığı; Yeryüzünün en tatlı gözleri, Yalnızlık ilacım dediği kadın Eşiydi tükenmiş. Daha görmedim çıktığı yerlerde Sordum hastalandığını söylediler Sonra da öldüğünü… Kadın gözüyle başlamıştı, her şey. Bitti yine kadın gözüyle… Göze mi gelmişti, neydi? Hoş adamdı vesselam Sevgili Kocabaş Mustafa Abi.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ahmet Zekai Yıldız, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |