..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Mutlu köle çoktur. -Darwin
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Düşler > Bünyamin Bayansal




6 Nisan 2006
Kayıp Rüya Kumpanyası... Kadın Çıplaktı...  
Bünyamin Bayansal
Kadın Çıplaktı...


:BABB:
Kadın çıplaktı. Kollarıyla sarmaladığı bebeği öpüyordu. Gözlerinden damlayan yaşlar toprağa düşüyordu. Bebek ağlamıyordu. Üzerine kapanmış bu çıplak kadına bakıyordu. Kadın çıplaktı. Bedeni ve ruhu çıplaktı ve bebek, çıplaktı. Onları sarmalayan toprağı yada gökyüzünü saymazsak…
Kadın yürüyordu. Ayakları toprağa basıyordu ve toprak ayak parmakları arasından sızıyordu. Kadın ağlıyordu… Bugüne kadar ağlamadıkları için yada ağlayamadıkları...
Kadının içinde biri dolaşıyordu. Bir gölge yada ışık. Kimliği belirsiz uçurumlar; kaldırımlar, orta çağdan kalma; yapayalnız duvarlar, bir dilenci eli, özgürlük kaygısı taşımayan köle, şişman gösteren aynalar, yalancı fareler, işkenceler, ölümler, çürümüşlükler ve tanrısal riyakarlık yani fahişe ibadetleri… Biri olabilirdi bunlardan, yada olmayabilirdi. Ama biri vardı orda, içinde dolaşan biri…
Kadın ormanda yürüyordu. Ayakları toprak ve bedeni çıplak. Hiç ağaç yoktu sanki. Yinede bir ormandı burası. Ağaçlar hiç kimseydi. Tıpkı neden savaştığını bilmeyen askerler gibi. Bir savaş veriyordu kadın. Kimsesiz bir savaştı bu. Dostta kendiydi düşmanı da. Asla biri kazanamazdı bu savaşta. Sadece savaşır ve savaşırdı.
Kadın bebeğe baktı. Kimindi bu bebek. Bir zevk, şehvet hediyesi değildi ona, yada kötü bir tecavüz anısı. Hatırlamıyordu onu kendi rahim yolundan geçerken. Sadece elindeydi ve çıplaktı ve kendide çıplaktı ve toprak çıplaktı ve gökyüzü çıplaktı ve alem çıplaktı...
Kadın bebeği yere bıraktı. Artık ağlamıyordu. Bebek için hiç endişelenmediğini fark etti. Fakat bunun için suçluluk hissetmedi. Siyah, beline uzanan saçlarından bir tel kopardı. Eğilip bebeğin koluna bağladı. Sonra dönüp ağaçların arasına yürüdü…
Kadın nihayet gidebilecekti oraya. Işık. Çok uzak değildi sanki. Elbette değildi. Çünkü eğer oraya gitmek istiyorsan, sadece istemen yeterlidir. Eğer istersen tüm yollar oraya çıkar…
Kadın kahkahaları duymaya başlamıştı ve makine sesleri. Karmaşık ama eğlenceli sesler. Kadın adımlarını hızlandırdı. Şuan ormanın en karanlık yerindeydi. Lakin o tam karşıdaki ışık huzmesine bakıyordu. Ne ayağına batan taşları umursuyordu, nede vücudunu tokatlayan rüzgarı.
ve… Kadın ormandan çıktı.Tren yoluna da benzeyen çukur bir çayırlığın kenarına geldi. İşte tam karşıdaydı. Büyük, süslü kapısının üstünde bir cin. Kadın büyülenmiş gibiydi. Öyle ki oraya ulaşmak için geçmesi gereken çukuru, orayı gözden kaçırmamak pahasına geçmiyordu. Kadın bir süre oraya baktı. Sonra tekrar yere baktığında kendini çukuru geçmiş buldu. Ağır adımlarla kapıya yürüdü. Artık çığlıklar, kahkahalar ortam sesi haline gelmişti. Kadın büyük kapıdan içeri girdi…

Kayıp Rüya Kumpanyasına hoş geldiniz…



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın düşler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kayıp Rüya Kumpanyası... Kapıdaki Lehva...
Kayıp Rüya Kumpanyası... Topal Köpek...
Kayıp Rüya Kumpanyası

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Afkanistan'da Kadın Olmak Üzerine...
Hiçlik Perdesinde Aşk
Akıl Müzakereleri 1: Giyotin Masalı
Muhasebe

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Son Risale [Şiir]
Esfel-i Sâfilinde Zahirperest Bir Ben... [Şiir]
Tin Demlerinde Aşk [Şiir]
Sadece Üç Nokta... [Şiir]
Mavi Gözlü Şehir Kar'la Sevişiyor [Şiir]
Sizin Ahlak Dediğiniz Şey… [Şiir]
Paranoya [Şiir]
ve Evren Derin Bir Hayale Daldı... [Şiir]
Bir Kalp Hikayesi... [Şiir]
Alaturka [Şiir]


Bünyamin Bayansal kimdir?

Yazarak Bulmaya çalıştığım bir tarz ; Gerçek

Etkilendiği Yazarlar:
Cemil Meriç, Kafka, Oscar Wilde, Edgar Allen Poe,


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Bünyamin Bayansal, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.