İste, sana verilecektir; Ara, bulacaksındır; Çal ve kapı sana açılacaktır -İncil |
|
||||||||||
|
yada ölme işlemi (çok ilginçtir; ölmek de bir fiil dir ama insanlar bunun için efor sarfetmezler. tamam kaybolan bir efor söz konusu olan ama harcanan değil)çok daha öncelerde gerçekleşmişti. ne güzel , yaşarken hayalet olan birinin öldüğünde ne olacağı sorusunun bilinmezliği ne gusel, ne güzel. hangi yüz kişidir ki bu , beni tanımayanların ölümüm hakkında ileri geri yorumlar yapılmasına göz yumacak olan. hayalet; hayalet olmanın güzel yanlarıda olabilir mesala... mesala angelina yı banyosunda izleme olanağı. gerçi evde ekmek varken açlıktan ölmek gibi birşey olsa gerek. yinede , yaşarken kim verecekti bana bu olanağı.. kahretsin odadan çıkana bak! brad pitt: hemde çıplak. tanrım sanırım düşünmemem gereken şeyler düşündüm ve beni yargılıyorsun. tanrım oda ne! hayır , hayır burası cehennemi andırmaya başladı... oh(konsantre mecmua-sulandırdığınız zaman normal dergi-)oh oh ki ne oh! kurtuldum. peki bundan nasıl kurtuldum. angelina yı izlerken brad pitt i görmek de neyin nesi. neydi bana onu gösteren. hayalet olduğumu sanmıştım. eğer bir hayalet isem bilinç altımı nasıl görüyorum. brad orda olduğu için mi onu gördüm; görmem gerektiği için mi brad ordaydı yoksa bir yargısız infaz mı söz konusu... yoksa ben yaşarkende başka bir hayaletin bilinç altına göremi nefes aldım. evet bu olabilir. onun görmek istediğini yaşadığım için sorguya çekilemiyorum. çünkü ne günahım var nede sevabım ; hepsi benden önce yaşayana ait. evet oldu , evet işte bu yüzden yargılanamıyorum. tanrım bu nasıl bir cehennem, nefes alamıyorum. peki benim kurbanım kim olmalı. hoşlanmadığım kim varki bana yapılmasından hoşnutsuz olduğumu bir başkasının üstüne kurmalıyım. bu nasıl bir düzen yada düzensizlik. oh titriyorum, sanırım mesaj geldi. a evet mesaj gelmiş. zerşamtesi günü ölülerin pilav günü varmış. ölülerin pilav günü, ölülerin pilav günü , ölülerin pilav günü; bune demek oluyor. benim gibi bir sürü insan var. nasılya , nasıl yani; burdadamı özel değilim? kapı çalıyor , kapı nerde , kapııııı nerdesin-desin-sin-sin kapıyı bulamıyorum. kapıyı görmek istiyorum olmuyor yoksa , yoksa budabir başkasının bilincinin alt kısmımı. aaa cam , şirket, işte kapım, kapıcı--abi ışığın yanıyordu , kapıyı açmayınca öldün yada delirdin sandım. benmiyim--ölmeyi anladıkta delirmek ne oluyor kapıcı--ne bileyim belki kapıyı bulamamışsındır! benmiyim--ölümüne üzüldüm...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © tezat, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |