En tatlı sevinçler, en hiddetli kederler sevgidedir. -Pearl Bailey |
|
||||||||||
|
Gel de içimdeki acıların sebebini sor, gel de içimdeki acıyı unuttur tek yüreğim. Yapayalnız kalmış mum ışığımı uyutmadan beni uyut, onca düşüncemin içinde. Ya tamamen açılsın parmaklarım ellerinde, ya da öyle sık ki öleyim içinde avuçlarının.. Paylaştığım gözlerim ne zaman aynada görse kendini. Bulutlu bir mavilik arıyor terasın yukarısındaki yıldızları görmek istercesine. Kendimle konuştuğumu hissediyorlar, deli diyorlar..Bulut ve yıldız nasıl oluyor ikisi bir yürekte dediğimi duyuyorlar..Gülümsüyorum..Aşk bu..hangi aşk mutlu etmiş ki..Sen hiç konuşmazmısın senle! Dışarı çıkartmamaya çalışıyorum kendimi, ben ne kadar gizlemek istesem senli yüreğimi insanlardan..ısrarla peşimdeler. Alın beni demek istiyorum. Ne yaparsanız yapın, sonra veriyorum gizlerimi.. Paylaşımlardan tükenen yüreğimi paylaşmak yoruyor artık. Belki sen gelsen gittiğin yerden, hani bakakalan gözlerimi hala gözlerinde görsem belki diyorum belki..olduğu yerden paylaşırdım her hücremi..İşte hep bu yüzden dertlerimin yakıcılığı..Neden hala bekliyorum bilmiyorum.. Sanki çıkagelecekmişsin gibi yolumu bilmediğin yerlerde bekliyorum.Hep beklediğimden değilmi seni kaybedişim.. Çıkıp sokaklara çığlık atıyorum..Ellerim boş ,aldınız benden verin ,onu bana geri verin diyorum..Yağan yağmurlarda saatlerce..hasta olduğumu anlayana kadar yürümek istiyorum bazen bu yüzden..Hep bi sebebi var, her saatin bi nedeni...Nedenlerden sıkıldım, yoruldum; beklemekten..Yorulmak istiyorum birazda..güçlü görünmek hiç değil..Artık sorgulamadan yaşayabilmek..Zorlamamak yaşantımı..Yaşa ve öl işte bu kadar basit değil mi hayatın aslı..herkes yapmıyor mu? Gerçekçi sevgi diye direttiğim gerçek, olabildiği sürece gerçekliğin ihtimaliyleydi. Ya şimdi.. Kendime sarılmak yetmeyecek mi, onca tutkular yok olurken..Nedensiz yaşamın avucundaki çizgi kadar karışık olmadığını öğretmek istiyorum her geceme..Uykusuz gençliğime..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Zeynep YABANCI, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |