..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
En bilge insanlar bile arasıra bir iki zırvadan hoşlanırlar. -Roald Dahl
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > semrina




22 Şubat 2006
Günaydın  
kulağımda çınlayan sesler

semrina


Tamtam sesleri kulaklarımda.Hızlı hızlı yürüyorum sık ağaçların arasında . Güneş ışığı yok.


:BJIB:
Tamtam sesleri kulaklarımda.Hızlı hızlı yürüyorum sık ağaçların arasında . Güneş ışığı yok. Karanlık ve rutubetli bir hava ciğerlerimi zorluyor. Boğazımda düğümlenen hıçkırığım hayatın ardındaki gerçekler karşısında benim var olduğumu kanıtlıyor.    Gömütlüğe gidiyormuşçasına huzursuzum . Ölülerin arasında gürültü ederek yürüyen bir yaratıkmışım gibi hissediyorum . Var olduğuna inanmadığım halde yaşamın ötesindeki canlılarla başbaşaymışımcasına tedirgin ve korku içindeyim.Korkum kulaklarıma kadar kızarmama ve kan basıncımın artmasına yolaçıyor . Gökyüzünü görmek , aydınlığa çıkmak için koşmaya başlıyorum . Koştukça nefesim hızlanıyor , umudum azalıyor. Çalıların dalları kırbaç gibi yüzüme çarpıyor . Kuru yaprakların hışırtısı beynimde yankılanıyor. Yardım diliyorum yalvarırcasına içten ve bir okadar da kindar . Kinim , kızgınlığım aslında kendime.     Tamtam sesleri çınlamaya devamediyor kulaklarımda . Kanım daha hızlı vuruyor damarlarımın duvarlarına . Damağım kuruyor ansızın ,yutkunamıyorum artık ve durup dizlerimin üzerine düşüyorum. Boğazımı tıkayan hıçkırıklarım zincirin boşalması gibi nemli havayı yararak çığlığa dönüşüyor. Ağlıyorum toprağı döverken ,saçlarım yüzüme yapışıyor ıslak ıslak . Kuşlarda çığlık atarak uçuyorlar etrafımda. Takatim yok artık. Ağlayışım inlemeye dönüşüyor aniden. İnliyorum.    Karanlık koyulaşmaya başlıyor.Nem kokusu burnumu sızlatıyor yüzüm kaşınırken . Kaşınıyorum artık nedenini bilmeden . Ayaklarım , yüzüm , ellerim kaşınıyor beni çıldırtarak . Bir ısırık kaşıntımın nedenini anlatıyor. Karşı koyamıyorum bu çalışkan hayvanlara. Sessizce , sadece kaşınarak onları izliyorum . Gözlerim onlarda , onlar tenimde . Kaşıntılarım azalırken acılarım artıyor. Yiyorlar beni lezzetle . Korkum ve sıkıntım yokoluyor. Tatlı tatlı kaşıntım da yok artık. Ben lezzetli bir yemeğe dönüşürken kalbim sevdiğimi anarak yavaşlıyor. Kalp atışım gibi kanımda saygıyla çekiliyor bu efendilerin karşısında. Huzurla kayboluyorum hayat sahnesinden .   Kolumu kavrayan bir el bu huzuru bozuyor birden. Kim bu münasebetsiz diye düşünürken güneşli bir güne merhaba dediğimi farkediyorum aniden. Kalkıyorum ve içten bir sesle "Günaydın !" diyorum kemiklerimi çıtırdatırken.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ölümün Ardından

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yağmur Tanesi
Aşk ve Sonsuzluk
Ayrılık Sahnesi
Acı

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Geçmişin Sitemi [Öykü]


semrina kimdir?

Hayata dair sırları çözmeye çalışan ve öğretmek,öğrenmek için sözcüklerden kale yapan şaşkın bir balık

Etkilendiği Yazarlar:
sanat dünyasına yapıt bırakmış bütün sanatçılar


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © semrina, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.