Barışı bulacağız. Melekleri duyacağız, göğün elmaslarla parladığını göreceğiz. -Çehov |
|
||||||||||
|
Aniden çöküveriyor ayrılık.. Kaldırım kenarlarının o masum oyunları, İlk bakışın coşkun sarılışı, İlkbahar yapraklarının kalbe akan cıvıltısı, Tükeniyor içimizde günden güne. Yokluğundan öte bir şey var içimi sızlatan. “Seni seviyorum” en çaresiz anlara sıkışıyor, En büyük sorun inanmak belki de, Belki de ; Hiç olmadı “alıp başımızı gidelimler, Sanki; Hiç olmadı “sensiz yaşayamamlar, Bense ; Kim olduğunu bilmeyen bir deliyim bu oyunda.. Geçmişin karanlığına buladık sevgimizi, İçim boşalıyor, farkında bile değilsin, Sen çoğaldıkça yalnızlaşıyorum dünyamda. Adıma kurduğun mahkemelerde , Yargıçlar idam kararı bekliyor gibi, Ve ben ne zaman yalnız kalsam, soğuk hücremde, Ölmek daha kolay mı? Diye soruyorum durmadan... Esirliğim gücümden geliyor aslında, Zamana kafa tutuyorum birde dünyaya, Aşıklar cumhuriyetinin devrimcisiyim belki de.. Küskün kederine vuruluyor insanlar gözlerimin, Anlatmasam da rastlıyorlar, paylaştıklarımıza, Ama aşkın ne olduğunu unutturmuşlar sana, Sanırım bende unuttum sonunda... Düşünüyorum; O adam , o kadını sevmeseydi diyorum. O kadın, o adamı incitmeseydi. Ve sarabilseydim şefkatimle çocuk kokan gözlerini, Seni seviyorum demeseydi de hiç, Güller dolusu kucak verseydi. Seni seviyorumu sarıp atkı niyetine boynumuza, Alıp başımızı kaçabilseydik bu şehirden , Hatta sınır dışına, Ve görmeseydim ikimizi dolaşırken yollarda, Bindiğim her taksinin şoförü, Seni sormasaydı keşke bana. Oysa her sabah nasıl koşardım sana, Her gece oluşunda ısınırdım koynunda.. Halinden belli, gerçek aşkı, unutturmuşlar sana. Bense kendi sesimin çağlayanına düşmüşüm , Bir kez yitirmişim dengemi. Farkında mısın? Uzun zamandır sözcüklerle aram yok, Garip bir mahzunluğu var günlerimin, Çocukluğumun aşklarına özlem duyar oldum Son zamanlarda... İçimde dizginlenemez öfkeler büyüyor, Kime olduğunu, niye olduğunu bilmeden. Bir yanardağ ağzı gibi püskürüyor gözlerim, Sevgimi anlatmaya başladığım sözcükler, Kavgalara dönüyor umarsızca, Bu denli uzak olmaz bir insan bir insana... Biri bir şeyler mi gizliyor benden? Nüfus memuru doğum tarihimi şaşırmış olmalı, Beni ne zaman getirdi leylekler anne, Bir fikrin var mı?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Sinem Şarapçı, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |