Bilinç ruhun sesidir, tutkular ise bedenin. -Rousseau |
|
||||||||||
|
Adını anımsayamadığım.. Başını hatırlayıp da Sonunu hiç getiremediğim.. Siyah beyaz bir film işte.. Başka hayallerde kurgulanıp çekilen.. Cızırtılı ve renksiz, Bir film işte.. Başı bende saklı.. Sonu ise meçhule giden bir gemi gibi.. Bir gün bulamazsan beni o gemide, Arkamda gözyaşlarımla ıslattığım Denize sor.. Geminin gökyüzüyle buluşan Kara dumanına.. Martılara sorma bilmezler.. Yunuslar tanımaz beni.. Yine bulamazsan beni o gemide, Dalgalara sor.. Geminin, arkasında yarattığı Hırçın dalgalara.. Silinmemişse o dalgalar, Gelirsin ardımdan, sebepsiz yere.. Belki de çoklan ölmüş olurum, Yabancı kollarda.. Bu film de böyle bitsin, Ne olacak ki.. Son nefesimde bile anarım seni. Ve gözlerim kapalı hayal ederim; Sigara içişini, adını bildiğim memlekette Oymadığın halayı, zeybeği.. Ve hala benimle bütünleşemeyen, Rengini bir türlü bilemediğim gülleri.. Her yeni bir kadehte devleşen Yüreğini, nasıl unutabilirim ki.. Sonra da uzun metrajlı Bir film çekeriz.. Sonu senle biten, sonu mutlulukla biten.. Hayal işte; Siyah beyaz bir film işte.. Başını hatırlayıp da sonunu hiç getiremediğim.... 06/08/2005 D..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Gülay Zengingül, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |