Öyle yaşamalısın ki ölünce mezarcı bile üzülsün. -Mark Twain |
|
||||||||||
|
Aşkın bin bir türlü hali varsa eğer, şu an elimizdeki olmayan aşk hangi hali olmaktadır dersiniz? yani her an içinizin dolu olduğu ilk fırsatta taşmaya hazır bir sevgi havuzunuz var uzun zamandır söylenmemiş sözleri biriktirdiğiniz. bir gün gelecek ve o adı konmamış sevgiliye ait görünecektir tüm sözler ,tüm şiirler. Bekleyiş vardır.Adı yoktur ama sevgi vardır. bir nesnesi olmadan da yazılan bir cümledir aşk. özne bellidir. hatta aşkın kendisi öznedir. Ama yolun sonuna kimin çıkacağı belirsizdir. kaybolup gidebilecektir sessizce. yalnız bir 45 yaş sabahında sizi ısıtamayacak kadar ateşi düşecektir belki.. Belki de budur isimsiz aşk,hani gerçek denilen beklentisi olmayan, kimsesiz bir sevgidir... özne gizli değil aleni iken nesnesi kimsesizdir.. Adresi yazılamamış, hep sahibine dönmeye mahkum bir mektup gibidir de bir türlü vazgeçemezsiniz göndermekten... çünkü vaz geçtiğiniz yerde biteceksinizdir. aşkın bin bir evresinden vaz geçmiş, sonsuzluğu göremeden kaybolan bir hiçliktesinizdir o zaman.. bu nedenle yeniden onu pullar, parfümlerle yollarsınız bir sonraki adrese.. aşkın kendine aşık hali olsa gerek bu hali....kimseye muhtaç görünmeden de sürebilen ,yıllarca ait olduğu yeri bekleyen.. ama her aşk gibi bir gün bitebilen bir haldedir.. kimsesizdir.. 23 kasım 2005 saat 14.25... zaman her şeydir...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © jade, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |