..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"...Ve hepimiz az ya da çok rüyacı değil miyiz!" -Dostoyevski
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > Burcu




9 Aralık 2005
Dar Vakitlerde Ben  
Burcu
....sadece kendim için yazdım:::)


:BCJG:
Dar vakitlere sığdırırız bir ömrü bazen.Koşarız ama yetişemezyiz.Yitip giden yıllara yanar dururuz.Akıllanmak ne münkün.Saatlere karşı zaten kendimizi çoktan savurmuşuz.
Kocaman süzülüp büzülen yeşeren dallarıyla kiraz ağacını seyrediyorum çayımı yudumlayarak.Huzuru düşlüyorum.Nitekim hep böyle anlar beni mutlu eder.Birazdan çıkıp etrafı gözlerimle süzüp bir yandan da o tuhaf karmaşa içinde işime yetişeceğim.Bu günde tembellik yapayım demedim hiç.Zevk duyarak yaptım işimi.Sevmesem her gün onca yolu taban tepmezdim değil mi?Ama şimdi uzaklarda olmalıyım.Hem de çok ötelerde.Sanırım bu gün tembelliği fazlasıyla hak ediyorum.Hadi gara gidip bir otobüse atlayıp gidivereyim.Nereye mi?Ben de bilmiyorum.Nereye olursa.Yeter ki uzağa en uzağa gideyim.Bir hafta beni bu karmaşanın,gürültünün ortasında koparsalar.Buranın esiri olmaksızın.Gitmeliyim.Huzurlu muyum.Galiba.Buna rağmen huzuru başka bir yerde arıyorum.Kiraz ağaçlarını,bahçeleri belki daha yakında görmek istiyorum.Bağırmak istiyorum hem de bütün bu olanların silinmeyeyeceğini bile bile.Yanıma neler mi almalıyım.Bir teyp.En sevdiğim kadın sesinin yanlızlığımda iyi bir yoldaş olması için bana.Yada çılgınca bağırıp tepinmek için.Milletin acaba ne derler kompleksini hiçe saya saya.Bir kitap.bulunduğum yerden kendimi soyutlamayı istediğim anlarda başka bir dünyanın varolduğunu hatırlayıp rahatlamak için.Ve ben.Sadece ben.Aslında herzaman omzumda olmasa bile ağırlığını hissettiğim çantamı bile almama gerek yok.Uzanıveririm uçsuz bucaksız yemyeşil bir ovaya.Seyrederim sabahtan akşama kadar masmavi gökyüzünü.
Ne oldu.Tüh!Yemeğin suyu taşmış.Şunu temizleyip biran önce olmayı istediğim o yeri hayale devam edeyim.Ya bu gerçek olursa bir gün.Bir gün bunu yapacak cesareti kendimde bulabilirsem zaten bu satırları yazacak biri de olmayacak burada.Orada bu anları düşünüp gülümseyeceğim sadece.Rüzgarda uçuşan saçlarımda bu cam kenarında buğulu gözlerim kalacak!!!

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Mutlaka yazın.
Gönderen: Kâmuran Esen / Bolu/Türkiye
3 Ocak 2006
Merhaba Burcu; Kimin için olursa olsun, yazın.Ama mutlaka yazın...Okuduğum bu ilk yazınızdan, hemen belli oluyor kaleminizin gücü.Okuyucuya yakın duran bir tarzınız var.En azından ben böyle hissettim........Bekleyeceğim yeni yazılarınızı....Sevgiyle kalın....Kâmuran ESEN

:: Bu Kadarına Gerek Yok
Gönderen: harun küpeli / Gaziantep/Türkiye
30 Aralık 2005
Yapmanız gereken şey gar yerine kendinize yol almanız diğer katıklarıda yanınıza alın çantaya gerek yok orası yeterince kalabalıktır.

:: yolculuk var ortada...
Gönderen: Erdinç krkmz / İstanbul/Türkiye
30 Aralık 2005
Yazar, karakterinin bir yerlere gitmesini istiyor. Bunu sırf farklı bir şeyler yapması için istiyor olabilir. Bunu yaparken konuşma dilini çok canlı tutarak farklı bir üslupla devam ediyor. Ve böylece hızla güzel bir sona götürüyor bizi. Son zamanlarda rastladığım güzel yazılardan biri..

:: Günlük Tadında
Gönderen: Orkun Levent BOYA / Ankara/Türkiye
30 Aralık 2005
Günlük tadında olmuş yazı... hepimiz yaparız, zaman zaman kendi kendimizi alıp bir yerlere götürme işini... güzeldir, keyfilidir de... ah bir de sonunda, kahve taşmasa, çaydanlıktaki su kaynaya kaynaya bitmese... güzel bir paylaşımdı...tebrikler... Sevgi ve Saygılarımla...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Özlemek Bir Soğuk Kış Günü

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sen Kimsin [Öykü]
Gidenler ve Arkalarında Bıraktıkları [Öykü]


Burcu kimdir?

Benim anlatacak bir hikayem var. . . sadece bu!!!

Etkilendiği Yazarlar:
Herkesin anlatacağı bir hikayesi vardır ve nefes alışlarımız,parmak izlerimiz gibi farklıdır anlatacaklarımız......


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Burcu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.