Yalnızca sevgiyi öğret, çünkü sen osun. -Anonim |
|
||||||||||
|
İlk yazımda deniz kenarındaydık... Denizin şırıltılarını duydum yazarken, denizin kokusunu ve tertemiz havayı ciğerlerime kadar çektim diyebilirim... Eminim (yada umarım) sizlerde benimle aynı havayı soludunuz. Yarım kalmıştı deniz kenarındaki seyrimiz, o akşam herkesin evine mutlu döndüğünden emin olabilir siniz. Balıklar oynaşmaktan yorgun ama mutlu, balıkçı çocuklarına balık götürmenin sevinci ile, genç çift kalplerindeki minik çarpıntılarla döndü evlerine. Ha kediciği unutmayalım... O da balıkçının ‘- bu da senin payın’, diyerek verdiği iki nefis balıkla ziyafet çekti kendine. Ne kadar mutlu bir tablo değil mi..? Ama her şey, her zaman bu kadar günlük / güneşlik değil.... Hani zaman zaman kendimizi çok kötü hissederiz, adeta her şey / herkes yanlış, her şey kötü gidiyor gibi gelir. Bu katlanılamaz sıkıntının sebebi çoğu zaman şöyle bir düşünürsek yapılan küçük hatalar değil midir? Onlar küçüktür ama biz onları birer dev gibi görürüz adeta. Kendimizi ‘ben mi bir yerlerde yanlış yapıyorum’ diye yer bitiririz. Hayır aslında yanlış giden bir şey yoktur, bunlar olması gereken, hayatımızın her dalında mevcut bir sıralamayla yerini almış küçük hatalardır, ama bu hatalar zaten hayatımızın bir parçası değil midir?. İnsan hatalarıyla bütünleşir, ya da diğer bütününü bulur. Elma gibi, bir yarımız zaten var olarak doğuyoruz / büyüyoruz, diğer yarımızı ( karakterimizi ), biz istediğimiz gibi oluşturuyoruz ve bu oluşum sürecinde ( ki bu sürecin bitişi genellikle ebedidir, çünkü; gelişen, genişleyen ve değişen bir dünyada yaşıyoruz) en önemli / değerli etkenlerimizden birisi işte bu hatalardır. Hata yaptıkça, yanlışı / doğruyu fark eder, ona göre kendimizi değişime hazırlarız yeniden ... yeniden.. Her şeyin her zaman yolunda gitmesini beklemek en büyük hatadır bana göre...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Didem Yılmaz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |