Kitaplarla dolu bir oda, ruhlu bir beden gibidir. -Cicero |
|
||||||||||
|
Sığınacak kuru bir köşe ararlar kendilerine Kimi otobüs duraklarına sığınır Kimileri de en yakın kafeterya ya da mağazaya atıverir kendini Hiç anlamadım, anlayamam bu davranışı Anlamam ama şikayet de etmem İşime gelir hem böylesi Yürürüm ağır ağır Ar-tık dünya bana kalmıştır Sokaklar benimdir artık Gökyüzü sevgilim Islak yollar yoldaşım olur o an. Yağmur hızlandığında Kimsecikler kalmaz ortalıkta Koskoca İstanbul sokakları boşalıverir bir anda Ve baş başa kalırım kendimle Kimi istersem o yanımdadır hayallerimde Ama ben yalnız ‘O’ nu isterim yanımda O aldığım nefes, duyduğum tek ses O sadık dostum Benim için hep ya da hiç... O benim tek aşkım... Yalnızlığım... Kendimle yaptığım kavgalarımda yanımdadır Hatalarımda yanımdadır sevgilim Bazen ben çocuk olurum.... o anam/babam Bazen ben deli dolu bir kız....... o sevgilim Hiç bıkmaz usanmaz dertlerimden... Sevgilim... Yalnızlığım... Girerim koluna yalnızlığımın Ağır ağır yürürüz yağan yağmurla Yağmura eşlik eden bizmiyiz? Yoksa yağmur mudur bize eşlik eden?...Belirsiz... Bütün hayaller benim Bütün benliğim hayal Ben kimim... sen kimsin belirsiz... Tek bildiğim Yağmuru ve yalnızlığı sevdiğim... Beraber kurarız hayallerimi Yapacaklarımı, yapmayacaklarımı Tartışırız olurlarımı /olmazlarımı Eleştirir beni, yanlışlarımı, doğrularımı Özene bezene süsleyip, sakladığım Kabul etmediğim / kabullenemediğim hatalarımı Şamar gibi indirir suratıma O zaman anlamı olur Kendimle yaptığım kavgaların Dostum yalnızlığım...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Didem, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |