Işık verirseniz, karanlık kendiliğinden yitecektir. -Erasmus |
|
||||||||||
|
Seni bekledim; sesini duymak için bekledim yine Telefon başında; kulaklarım telefonun sesini duymak için pür dikkat kesilmiş Gözlerim doluyor; ağlamak için ... Ağlayamıyorum, sebepsizim, sebebim yok... Ölmek istiyorum sebebim yok .. O gece ... Dışarıdaki o koku, beni alıp başka alemlere götürdü bir tanem İçimden ağlamak geliyor, haykıra haykıra bağırmak istiyorum O gece .. Sesini duyamadım ya ... O gece gökyüzü her zamankinden daha karanlık Gölün üzerine düşen ayın ışığı bile karanlık. Yine sen yoksun yanımda. Ağlıyorum bir tanem ağlıyorum. Ağaçlardan gelen yaprak hışırtıları beni ürkütüyor Hayat dolu bahar akşamında yine ben yalnızım. Kendimle baş başayım. Yalnızım abi harbiden yalnızım İçimde dolduramadığım bir boşluk Ama kim takar... Hayatımın gözyaşları dökülüyor gözlerimden ... Kalbim parça parça ; Her parçası sen ... Of of .... Sen var ya sen Ya sen olmasaydın diye düşünüyorum Bunalıyorum ..... O gece yine ben bunalım takılıyorum... Bir sigaramı içemedim doya doya Çünkü aklımda sen varsın bir tanem ... İçimde; ciğerlerimde, kalbimde sen varsın Bir sigaramı içemedim doya doya Bir ağlayamadım gözlerim dola dola Çünkü gözlerimden akacak o yaşlarda sen varsın Ben sana kıyamam bir tanem Seni akıp giden göz yaşlarımın içinde kurutmak istemedim, istememde ... Bu yüzden ağlayamam ben gözlerim dola dola . Bugün yine yalnızım bir tanem Etrafımda insanlar var; Aa ben yine de yalnızım bir tanem Senden önce ben yok gibiydim Seninle iken bende farklıyım Ben ben değilim Hiç kimseyle paylaşamadığım şeyleri paylaştım seninle Ama sen fark etmedin bile Senin yanında ... ne bileyim .. yalanım yok rahatım; sen fark etmesen bile... Benim bir yalnızlığım vardı bebeğim Senin ise çektiğin acıların Yaşadıkların seni ürkütmüş bir tanem Aynı acıları yaşamamak için kaçıyorsun benden Haklısın bir tanem haklısın ..... Duygularını, hislerini belli edemiyorsun ; Çünkü korkuyorsun .. Bana inanmaktan ve bana alışmaktan korkuyorsun .. Haklısın bir tanem haklısın ... Sana harbi olmanı söylemiştim; harbi oldun ... Ben babama bile güvenmedim şimdiye kadar Çünkü bana güvenmemi sağlayacak bir şey yapmadı Hep kuşku ile başladım bir işe çünkü güveneceğim bir insan bile yoktu Bu babam olsa bile Ama sen bir tanem güvenmemem için bir sebebim yok Bana güvensizliği yaşatmadın. Seni sevmek istiyorum bir tanem sevmek Ama korkuyorum ... Ya sende diğerleri gibi çekip gidersen ... Sana Aşkım derken korkuyorum Ya bana kapılırsan, Ya seni süslü sözlerle kandırırsam .... Sen buna lâyık mısın ? Ya ben ... Beni ben olduğum için sevmeni isterdim bebeğim Sen benim için bir ilk değilsin, olmayacaksın Bende senin için bir ilk değilim ve olmayacağım Hayat yeni başlıyor bir tanem; Yaşayacak çok güzel günler, acı çekecek bir o kadar da çirkin günler var Hayatı kendine sunulmuş bir hediye olarak kabul et. İyisini de kötüsünü de yaşa . Harbiden bana karşı bir şeyler hissettiysen Bir sıcaklık duyduysan bunu da benden esirgeme bir tanem Bu gün varız ama yarın kim bilir... Seni hiçbir zaman üzmek, sıkıntıya sokmak istemedim, istemedim de ... Gene biz bir gün diye başladı muhabbet Gırgır şamata kahkaha Gam yok keder yok eğleniyoruz yine Ama içim buruk be bir tanem Sen yoksun yanımda Yalnızım of of yalnızım anasını satayım Keşke diyorum keşke Niye kendime yaptım işkence niye ? Çünkü sana değer bir tanem sana değer Seni anlatamıyorum bir tanem Benim için bir gül gibisin, Beyaz tertemiz... Seni kandırmak istemiyorum Beni anlamanı istiyorum bir tanem .
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kerem ALTINOLUK, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |