Özgürlük sevdası insanın başkalarına duyduğu sevgidir; güç sevdası insanın kendine duyduğu sevgidir. -Hazlitt |
|
||||||||||
|
Ahhh melankoli…Benim sadık sevgilim…Kaderimin en şehvetli kadını… Bulutlarla süslenirken ay ışıkları güneşin alaca parıltısı yansıyor yüzüme.Buruk bir tebessümün acı şarabıyla paylaşıyorum unutulmuş bir huzuru.Yüz yıllardır kasvetimin esareti altında izliyorum bu manzarayı ,elimdeki şarabın tortularında kaybedene dek kendimi.Kan kırmızı bir yansımanın büyüsünde bulup bulup yitiriyorum kendimi.hıh… Yaşam… Kan dolu bir et yığını değil miydi geçmişin gölgelerinde kalan?İsyanların en büyüğünde kaybedilen…Gülüyorum.Bir yudum daha sarhoş oluyorum şarabımdan.Ölümü tadar iken geçmişten , hissediyorum yaşam denilen sıcaklığı ruhumda bir rüzgarın esip geçmesi kadar kısa…Zaman unutmuş beni tanrının nazarında… Tanrı… Hıh…Gücüyle sorgulanamaz ki aşkın ve lanetiyle mühürleyen kalbimi…Tanrı…Tanrı nedir ki yüreğinde aşkı saklayanlar için.Bir ulu nefret, değil miydi onu benden aldığında ibadet… Aşk… Ruhumu yaşamın lanetinden kurtaran ve tanrının lanetiyle kutsayan…O güzel kadın değil miydi ,tanrının benden aldığı ve tanrıdan ruhum uğruna istediğim…baş kaldırdığım kadere. Gök yüzü yıldızları kaçırırken bulutlardan, rüzgarlar koşturuyordu bulutlarda…Hüznüm ile izlerken şimdi gök yüzünü… Ölüm ve sonrası… Aşkım uğruna verebilecek tek hazinemdi .Şimdiyse yalnızlığıma gömülmüş tek geçmiş… Düşünüyorum her gecenin doğuşunda, yer yüzündeki yaşamı…Ben ve vazgeçilmez yalnızlığım.Gecenin kana susamış çocuklarının ezgilerinde nice yaşam son bulurken yeryüzünde bir kez daha kazanıyor tanrı yarattığı bu isyankar karşısında… Şarabım ömrünün sonuna gelmiş düşlerim aşamaz iken yaşam denilen kabusu, yüzümdeki beyazlık donmuş bir ölü gibi parlarken ay ışığında göz yaşlarım süzülüyor çığlıklarımı yankılarcasına.Bir gecenin ortasına daha damlatırken göz yaşlarımı bir kez daha yeniliyorum kaderimin vazgeçilmez yalnızlığına. Asil bir ruhun vazgeçilmez aşkına içiyorum bir gece daha…Ta ki yüzleşene dek tanrı ile kıyamette… Dönüyorum kasvetim ile yaşayan bu ıslak mezara.Son bir rüzgara kurban ederken ruhumu iniyorum kulemin merdivenlerini.Arkamda koca bir dünyanın habersiz sesleri…Sonsuzluğa dek yankılanacak savaşımın melankolisi !
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Keşiş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |