"Çok söz hamal yüküdür." -Yunus Emre |
|
||||||||||
|
duymayacaksın nasıl olsa. el etmeyi yeni öğrenen çocuklar gibi öyle masum öyle sıcacık durup karşımda başını öne eğip sıkıca tutacaksın ellerimi aniden bastıran yağmurlar gibi yine gözlerinle keseceksin sözlerimi susup ardınsıra geleceğim öyle yumuşak öyle tüyden hafif tutunup uçacağım saçlarında nasıl olsa dinlemeyeceksin beni konuşsam duymayacaksın nasıl olsa biz diye başlayacak olsam söze koşup kaybolacaksın yine yağmur kokulu yeminler bırakıp avuçlarıma bastığın her yere bir mum dikeceğim konuşsam... duymayacaksın nasıl olsa, nasıl olsa dinlemeyeceksin beni bilsen içimdeki ezik çiçekleri bilsen kaç doğmamış çocuk yüzü gizli yüzümde uçmayı sevmeyen kuşlarla dolu bahçem kiminin ölüm kiminin esaret yazılmış alnına geceye bin somun ekmekle girmeliyim gözlerim menekşelere bakarken ölmeli konuşsam... duymayacaksın nasıl olsa nasıl olsa dinlemeyeceksin beni bilsen aşk'tan çatlıyor damarlarım bilsen uykularımda ne sevdalar büyür benim kalbim aşk'tan önce savaş yeri yorulursun bu suyu taşımaktan yorulursun üzülürsün diyeceğim sana dinlemeyeceksin nasıl olsa. beni bir tualin önünde buldun gün doğumları gibi diri ve sakin ve en renkli yerinde resmin nasılsa sen de bir gün çekip gideceksin bebek kokuları sindiğinde göğüslerine ben de bir ağaç daha kuruyacak gövdesinde sen bakışlı kuşlar büyüteceğim.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Engin Kahraman, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |