..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Prensiplerden hoşlanmam. Önyargıları yeğlerim. Daha içtenler. -Oscar Wilde
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Anılar > Selcan




21 Haziran 2005
Canım Arkadaşım... ) )  
İyi ki tanımışım seni...)))

Selcan


Canım Arkadaşım...)))


:BDFI:
Canım Arkadaşım...)) Arkadaşımla farklı görüşlerde olmamız birbirimizi sevmemize ve saygı duymamıza asla engel değildir, olmamıştır da….

O’ nunla yıllar önce, Trabzon’da aynı sınıfı paylaştığımız bir dershane de karşılaşmıştık... Ben Trabzon’daydım ama, arkadaşım Karadeniz 'in şirin illerinden biri olan Artvin’den Trabzon’a sırf kurs için gelmişti. Görev nedeniyle Trabzon’da olan dayısının yanında kalıyordu...

İkimiz de bir kutbun zıt iki ucu gibiydik...

Sempatik ve espirili konuşmaları ve davranışları hoşuma gidiyordu... Mizah yönü güçlüydü... Ben de ondan farklı sayılmazdım...)) Duygular karşılıklıdır daima... Birbirimize karşı her konuda saygı ve sevgi duymuştuk... Sınıfımızdaki diğer bayan arkadaşlarımızla beraber güzel bir grup oluşturmuştuk...) Aramız da yaptığımız espirilerden asla alınıp kırılmazdık...

Kurs bitip de birbirimizden ayrıldığımız zaman da devamlı mektuplar, kartlar sevgimizin, dostluğumuzun yazılı şahitleri olmuştur...

Yıllar sonra arkadaşımla en son üniversite ortamın da karşılaşmıştık... Arkadaşımla beklemediğim bir zaman da karşılaşmış olmam, anlatılamaz müthiş güzel bir duyguydu... Dershanede ki gibi üniversitede de harika güzel günlerimiz oldu... Uzun bir süre bir arada olmak fırsatımız oldu...

Sevgimizin hiç eksilmediğini, dostluğumuzun sapasağlam durduğunu görmek çok güzeldi... Bunun en büyük sebebi; birbirimizin, farklı görüş ve yaşayışlarımıza saygılı ve töleranslı davranmamız, hiçbir art niyet olmaksızın birbirimize güvenip, menfaatsiz sevgi sunmamızdı...

Üniversite bittikten sonra da, sevdiği insanla evlenip Ankara’ya yerleştiler... Bir de kızları olmuştu... Özel günlerde telefonla görüşüyorduk... Mektup ve kartların yerini telefon almıştı... Bir süre sonra, çalışmaya da başladı...

Bir gün, birkaç günlük bir (havalı tabanca ve tüfek) atıcılık müsabakası için grupla Ankara’ya gittik... Bazı terslikler nedeniyle, bir türlü yüz yüze görüşmemiz nasip olmadı... Son anda kaldığımız yer değişmişti... Arayıp haber vermek istedim, beni eski kalacağımız yerde görmek için evinden çıktığından ulaşamadım... Malum, o zamanlar da henüz cep telefonları piyasada yoktu...

Trabzon’a döndükten sonra da uzun süre görüşmelerimiz oldu.. Genellikle arayan hep ben oluyordum…

Sonra nasıl oldu, nedendir, irtibatımız koptu...
Şimdi neler yapıyor, nerelerdedir bilmiyorum...
(Hala daha Ankara’da olduğuna eminim.)

Yıllar sonra bir gün, bende ki telefonunu aradım birkaç defa…Ulaşamadım...
İşin ilginç tarafı; telefonuma cevap veren hanımla, arkadaşımın kimliği aynıydı... Ancak tek farkı; memleketi ve eşinin kimliğiydi... Anlayacağınız aradığım kişi ile, bana telefon da cevap veren kişi aynı değildiler...

Beni unutmadığına eminim. Çünkü; ben de onu hiç unutmadım.

Kendisini yoğun iş temposu ve hayat gailesine kaptırdığına eminim. Bir gün kısmette varsa, inanın mutlaka karşılarız...))

Dostluklar daima bakidir... Asla yok olmaz… Araya yıllar, mesafeler hatta engeller de girse, daima aynı sağlam ve sıcaklık da kalacağına eminim... Bunda tecrübelerimle sabitim.)

O’nu her zaman çok sevdim...Yüreğimin en nadide köşelerinden birin de daima duruyor... Ara sıra bana muzip muzip bakıp gülümsüyor... Ben de ona gülümsüyorum...)))
Canım arkadaşım, seni seviyorum...) Seni özlüyorum... Nerelerdesin...?! Beni ararsan, hala bıraktığın yerdeyim... Gel de bul beni!...

Canım benim,

Yüreğimin neşesi,

Gönlümün eğlencesi,

Dostluğumun sesi..

İyi ki tanımışım seni..

Anılarım da, albümlerim de, gönlüm de yer aldığın için çok şanslıyımJ)))))))..

Bir gün yine karşılaşmak, sevgi ve dostlukla kucaklaşmak ümit ve temennilerimleJ)))…

“Senin başının tatlı belası” J)))))))



22.07.2004-TRABZON



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın anılar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kan Vermenin Dayanılmaz Hafifliği...

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
İnternet Arkadaşlığı...
İnsan Ömrünün Uzaması - Kısalması Mümkün Mü?
Sevgi ve Saygı Görmek İsteyen Sevgi ve Saygı Duymasını Bilme
Ne Kadar Dost ve Arkadaşım?

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Güneşe Dön Yüzünü Bak Alabildiğine... [Şiir]
Sen Geri Dönene Kadar [Şiir]
Ey Dost Nerdesin!? [Şiir]
Canım Annem! [Şiir]
Dost Sen Misin?! [Şiir]
Sakın Ağlama [Şiir]
Hiç Kolay Değildi Terkedip Gidişin... [Şiir]
Niyazım Rabbime, Çare Ondadır... [Şiir]
Mevlâm!.. [Şiir]
Ben ki Seni Gönülden Sevmiştim [Şiir]


Selcan kimdir?

Renkli bir kişiliğe sahip; güzele, iyiye sevdalı. . . . . .

Etkilendiği Yazarlar:
Güzel yazanlar esin kaynağımdır...


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Selcan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.