..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Özyaşamöyküsü başka insanlarla ilgili gerçekleri anlatmak için eşsiz bir araç. -Philip Guedella
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Aşk ve Romantizm > sevgi




20 Haziran 2005
Eteğimde Hoyrat Sevdalar …. Avuçlarımda Kırk Cam Parça  
sevgi
Yaralarıma yaralar eklendi hiç kabuk bağlamayan; eteğimde hoyrat sevdalar birikti dağılmayan; avuçlarımda kırık cam parçaları var bir türlü battıkları yerden çıkmayan; masumiyetime sevdiklerimi acıtınca aldığım haz bulaştı bir türlü aklanmayan…


:BCEB:
Eteğimde hoyrat sevdalar …. Avuçlarımda kırk cam parçaları…
     Yüreğimin zindanına kısıldım kaldım. Özgürdüm, benim de uçmaya hazırlandığım göklerim, gideceğim uzaklarım vardı. Sonra aşk kapımı 1 kez çaldı ben kuytulara mahkum oldum. Sen geldin. Seni sevmek; fırtınada savrulsa da kopmayan bir papatya misali toprağa asılmaktı. Seni sevmek; acıtsa da canını kanamaktı, kanamayı sevmekti. Seni sevmek; sana inat, kendime inat, hayata inat seni sevmekti. Kimsesizlerin şarkısıydı birlikte olmak ya hani sarılınca yolda tanımadığı biri başkasına iç çekmek, hani babalar gününde baba olduğunu hayal etmek, anneler gününde ana kokusunu özlemek… böyleydi seni düşlemek… karların altındaki koru yüreğime aldım ya, dokunulmamış saçlarımı göğsüne serdim ya, baharat kokumu seninle gönderdim ya daha ne gelir elimden? Aşk, söylesene sen uğrun ne kadar bekleyeceğim dönülmez yolları? Uçurumların kenarlarında daha ne kadar sendeleyeceğim?
     Annemin duaları vardı yanımda, çantamda babamın öyküleri.. Kışın soğuk gecelerinde karanlıkta çatırdayan sobamızın alevleri vardı başucumda. Masumdum, çocuktum, yırtıktı elbiselerim, yara doluydu ellerim ve de dizlerim. Yetmedi yola çıktım; büyüdüm; dokundum; sevdim. Yaralarıma yaralar eklendi hiç kabuk bağlamayan; eteğimde hoyrat sevdalar birikti dağılmayan; avuçlarımda kırık cam parçaları var bir türlü battıkları yerden çıkmayan; masumiyetime sevdiklerimi acıtınca aldığım haz bulaştı bir türlü aklanmayan…
     Oysa ben her sabah vakti; demli kantin çayının kokusunda, cazırtı sesli radyonun en acı notasında, soğuk gözleri yüreğimden uzak insanların merhabalarında hep senin bir “GÜNAYDIN”ını bekliyorum.
     Sanki sen bir çıkıp gelsen kapanacak yaralar, tekrar çatırdayacak sobada odunlar, tekrar annem olacak babam gelecek birazdan. Sen bir çıkıp gelsen yatıp dizlerine ben diye kalan her şeyi sana sereceğim. Sen çıkıp bir gelsen mucizelere inanacağım. Sen bir gelsen…


.Eleştiriler & Yorumlar

:: İnan hüzün kapladı içimi iliklerime kadar küçük kı
Gönderen: Safiye Karaağaç / Ankara/Türkiye
18 Eylül 2005
böyle güzel bir yazıyı kim yazmış derken sen çıktın karşıma küçüğüm....Doğru seni tanıyan bir insan yazındanda sen olduğunu hissedebilir, yazmak paylaşmaktı en çok yaptığımız bilirsin.........paylaşacak daha nice mutlu yazımız olsun be ceMREm......




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın aşk ve romantizm kümesinde bulunan diğer yazıları...
Düşündün Mü Beni Sevdiğim?
Bir Bakmışız

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yalnızca Babama


sevgi kimdir?

Görmeden yüzümü ezbere bilir yazılarımı okuyan ve de sesimi hiç duymadan ezgilerimi işitir. Ben satırlarda varolanım.


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © sevgi, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.