Fırtınalar insanın denizi sevmesine engel olamaz. -Maurois |
|
||||||||||
|
sözcüklerimin kanayan gardiyanı. yarı gölgeli ellerim, sırıtan , yalancı bir "sadece sen" imgesinin, ihanete gebe hatıralar salıncağını itekliyor bilincime. sahip olduğum en çürük ayakkabılarla eziyorum içimde binbir zorlukla büyüttüğün en egzotik çiçekleri, en değerlisine zarar vermek öfkemin tutuşma hızını arttırıyor ... sonunu baştan anlatmalıyım ; kalp vuruşlarımı telefon zillerine denk düşürüp yanıma aldım yürüyorum hızla ... vardığım yerde , okşadığın bedeni benden iri bir kadının yatağına, uyuşturucu komasında serip dağıttıracağım... benden kalanları kutu toplayıcıları alıp son anda kokmuş et olduğunu anlayıp, mezbahatörün onları bir kez becermesi karşılığında, bir mezbahaya satacaklar... her mezbaha ; ölü bir merhaba ölü bir izci çocuğun yanına yatıracaklar beni , saçlarım çocuğun yüzünü dağlayacak ve zenciye dönecek ufaklığın bedeni. babası evde neden öldüğünden çok zenciye dönüşmesine kızacak, beyaz kalan bir parça arayacak oğlundan belki. parçalara ayrılabilecek kısımlarım dikkatini kesecek mezbahın, saçlarımdan ders alacak ırkçılığa dair ve dokunmayacak onlara. parmak uçlarım dikkatini sarsacak, mürekkep dolu... onları iki dobermanın önüne atacak , omuz başlarımı da karısına hediye edecek öpmesi için, kurumuş karaciğerimi arabasında dikiz aynasının yanına asacak... gözlerim hala görüyor bu durumda , kalbim nerde ? demek buldun onu ! belki bir çöpün içinde ya da bir orospu çocuğunun oyun evinde ? odana koydun son fantezin için. kukuna sürteceksin uzun uzun , son pompaladığım kan ; rahminin suyuna karışacak ve yatağına bu ilginç mürekkepten şu satırlar düşecek; "ikimiz bir hiçiz"
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © kuzey darıcı, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |