Gerçeği arayan bir insan, öncelikle her şeyden gücü yettiğince kuşku duymalıdır. -Descartes |
|
||||||||||
|
özgür ve mutlu ayakta ölen doğumluya inat bedenin icrasında mahpus bir çocuk kanatlanmayı beklerdi en çok ihbarsız kırılırdı paslanmış emniyet kilitleri sırça konaklarda saklı paradoksal manifestolar ruhunu gasp ederdi ebedi özgürlük sesi ağıtlar yakarken yaşamak ve ölmeye dair dudağa yapışan bir yangın tutsaklığında göğe bakar da gülümserdi en çok düşlere doluşurdu kuşlar! kan ter ve şiirden ne kaldı geriye neydi akıbeti kaçınılmaz kavganın teni dağlayan upuzun bu tenhalığın ne uyumayı becerdik düşerken tetik ne mutlu bir kuş olabildik ayakta boşuna özendik kanatlara ey çocuk! yol boyunca bilemedik göğü yitirmişiz biz birer ehram taşıymış vicdansız bedeller sınıfta kaldı nazenin düşlerimiz azgın bir acıyla dinamitlenirken koyaklar karanlığa açmış kader taş ocaklarını bu şiir şimdi taş basarak taşlaşmış yüreğine ocak kapılarında parçalıyor yasını gözyaşını kederle gezdiriyor bulutlarda sensiz anlamıyor ah! neden cansızdır rahminde büyüttüğü bütün yavrular! şikayetçiyim! içime serpiyorum külümü ayakta ölüyor artık kuşlar …………………. (*) Azim ve cesaret sembolü, şiir çocuğum Sevgili HİLAL LÜLE’nin anısına…. -Nurlu bir göğün cennetine bıraktım seni ey hilal! .... (3 Mayıs 2005)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Naime Erlaçin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |