Yalnızlık güzel birşey, ama birilerinin yanınıza gelip yalnızlığın güzel birşey olduğunu söylemesi gerekir. -Balzac |
|
||||||||||
|
imge celladı sancılar da var katil barikatlar kurulur kör menzillere emreder zemherinin anaforu; -cebbar bir acıya yataklık et sus ve em! kırlangıç küskün / yol yitik / rüzgar kırık küf ve külü anımsatırcasına soğur evren say ki gittin git…tin…in…n yoksun yokuz…uz acı ve sevdadan uzağız tımarhaneye dönüşür düş evim kafesim derbeder rahlem cenaze duasında ok ve yayızdır artık kendimize -fırla! der yürek ah yüreğim! ala bir taysın hala ebemkuşağından köpürür harflerin yeni sökülmüş tırnak acısı kadar sinsi o ağrının koynunda dünden bugünden farksız yarın da bilirim yazılmıştır düşmek çaresiz bir rehine gibi şiir tanrısının avuçlarına buyruğa boyun eğerek tez deşifre ederim gen haritamı öyle ki mayalanmasın ahrazlığım lal dil’imin gün sayan divan kapısında sürgün heceler incelsin sisli bir an’a -ak kağıttan doğ! vaktidir kaleme rücu etmenin öksür kekele ve kus! karanlığa kandiller adar sonra güneş zebanilerden uzak ışığa döneriz yüzümüzü dokunurum sana işvebaz bir gökadada el yordamıyla dizelere abanarak ki kurtuluştur uluyan kurtlarla büyüyen gecenin paydasından böyle böyle su serpilir acıya dudaklarını sevdayla ıslat şimdi serin bir su tut kendini şiir tanrım her mevsim çünkü dağ ateşi tutuşur şair kanında -doğur ve kus! sus/ma! su(s) ma!... (27 Ocak 2005) – “Şiirle Monogamik Sevişmeler” Dosyasından…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Naime Erlaçin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |