..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Olgular görmezden gelindikleri için var olmaya son vermiyorlar. -Huxley
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Yeşim Şahin




6 Şubat 2002
Ayazlar Vurur Yüreğimi  
Bebek Yüz,

Yeşim Şahin


......İmkansızlık vantuz gibi yapışmışken; damarlarımda senin aktığını nerden bilecek... Ayaz vuran yüreğimi senin sıcaklığının ısıttığını nasıl hissedecekti ki...


:DCHA:
Seni seviyorum bebek yüz. Ateşine düştüğüm ilk günden beri kalbim yangınlarda. Dayanılmaz hasretin acılar içinde kıvrandırıyor bedenimi. Her geçen gün daha da büyütüyor özlemini. Öyle özlüyorum ki ...

Özlem, özlemek . Daha önce yaşanmamış iki kelimeydi. Sadece sözlükte var olduğu bilinen anlamı hiç merak edilmeyen iki basit sözcük. Yangınına düştükten sonra alfabem olan 5 harflik kelime. Sözlüğüm olan yaşamın.

Özlüyorum bebek yüz, özlüyorum . Dünyaya yeni doğan bebeğin ağladığı gibi özlüyorum seni. Yokluğunda kah ağlayarak, kah kollarına geleceğim anı düşünerek ağlıyorum. Çok zor bebek yüz çok zor ayrılık. Aşklar ayrılığı hiç sevmez oysa. Bizim aşkımız ayrıklara gebe doğduğu günden beri. Doğduğu gün ayaz vurdu üzerine. İmkansızlık vantuz gibi yapışmışken; damarlarımda senin aktığını nerden bilecek... Ayaz vuran yüreğimi senin sıcaklığının ısıttığını nasıl hissedecekti ki...

Alışamıyorum bebekyüz alışamıyorum sensiz gecelere. Sabahlar olmuyor güneş doğmuyor pencereme. Uzaklarda olduğunu bilip, kokunu düşünerek boğuluyorum ıslak yastıklarda. Kıvranıyorum özlemin ile... Dönüyorum dünya dönüyor, dönüyorum sen dönmüyorsun bana...

Ah bebekyüz, üzdüm seni. Kes parmaklarımı aşkın kılıcı ile. Ağlamam sızlanmam hiç. Son duamda seni görecek ,dokunacak öpecek ve celladım sen olduktan sonra.

Yeşim Şahin
06/02/2002

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Bir Enkaz daha...
Gönderen: ÖRSAN BAYDAR / İSTANBUL
14 Nisan 2004
Bugün bir enkaz daha kaldırdım..Enkazın içinde ki senle tanıştım.. Nedense Aşk zedelerini tanıdık buluyorum.. Tanıdık ezgilerin..gecenin buğusu..




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Aşk Kendi Kendine Konuşmaktır
Gönderilmemiş Mektuplar
Aşk
Aşk Benim İçin Her Şeydi
Yaşama Döndüren İnanılmaz Hayal Aşkıma
Son Aşk Bahar'da
Özlenen Aşklara
Bir Sabah Uyandığımda
Gittiğim Gün
BahardırAşk Zamanıdır

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Üşüyorum
Yokluğunu Hissettiğim duygulara
23 Nisan Neşe Doluyor İnsan
Sevdanın Gözleri Ne Renk?
Kim Özlerdi Avuç İçlerinin Kokusunu
Ada Yalnızlığı
Yalnızlar Palas
Yağmur Düşlerim
Deli Kızın Rüyası
Kaybettik

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Gozleri Sevda Olan Sevgili [Şiir]
Bir Gün [Şiir]
Yaşam Tadında [Şiir]
Yesimce [Şiir]
Asos'ta Yalnız Bir Balıkçı [Öykü]
Hülya [Öykü]
Kar Beyazdır Ölüm [Öykü]
Melekler şehri [Öykü]


Yeşim Şahin kimdir?

Yaşamı gülümseyerek yaşayan ve her zaman her şeye rağmen yaşamayı çok seven bir deli kız.

Etkilendiği Yazarlar:
Murathan Mungan, Cezmi Ersöz, Herman Hesse, Nietchze,İrvin Yalom.


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Yeşim Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.