..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Herkes aynı notayı söylediğinde uyum elde edilmiş olunmuyor. -Doug Floyd
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > gülay(apachee)




8 Nisan 2005
Kan Kokusu...  
zırhına bürünen insanlar ve sivri keskin dişler..

gülay(apachee)


dostum sandığımdı sırtımı hançerleyen oysa kan akmadı zırhıma bürünmüştüm öncesinde...


:BAFB:
"Dostum sandığımdı sırtımı hançerleyen oysa kan akmadı zırhıma bürünmüştüm öncesinde,ilkin kanamıştı ya şimdi akıllandm temkinliyim.Kan kokusu bırak beni çağırmayı bilrsin rengini severim ama ya kokunla bana gelişin?
yarası kanayan bilir yerimi ellerim onlarındı alır yaralarına basarlardı alışkanlıktıya tepkimi veremezdim yaralı zamanların pranga vurulmuş elleri var ellerimmm... seri sonu indirimi gel sende kullan.
yalnızlığım vazgeçilmezliğimdi,şimdi kimbilir kimlerle yaraladım yordum ben onu.Küskünlüğü dudaklarına düşmüş kalbini avuçlarında kenetlemiş küçük bir kızdım saçı iki tarafta örülü ve zamanların birinde yaşıyordum işte ne önemi var.Kimbilir kimler teğet geçti yanıbaşımdan kafalarını çevirdiler diğer tarafa hiçlikleriyle...her bitiş inanılmaz bir başlangıçtır boşver....çelimsiz bedenler bu sizin için.Vitrine çıkarılıp teşhir edilmiş insanların arasında sıkışmış gözyaşlarına yanaklarında yer açmış küçük bir kız çocuğu olarak kaldım ,kovuldum zamandan.Şimdi yersizim sızılıyım kahretsin....
herkesin elinde hançer dolaşır durur bedende bedene, kanatabildikleri kadar yürek kanatırlar,derinlerde biriken göldür rengi kırmızı kırmızıysa benim sevfiğim ama kokusuz olanından.
yalnızlık mevsimidir kapı tokmağımı çalan,açmak istemiyorumya neyleyim gelen geri çevrilmezmiş öyle fısıldadı ebe annem kulağıma..bende açtım kapımı yaşıyorum mevsimimi,yoldaş arıyorum yanıbaşıma bağdaş kuracak,kalabalıkların yalnızlığıı oluşturacağızya gelin siz ne alırdınız benden?Düşlerim acıyor....
dostum sandığımdı sırtımı hançerleyen kan akmadı kanamadı sırtım çünkü zırhıma bürünmüştüm öncesinde,ilkin kanamıştı ya şimdi akıllandım(yalannn)
kan kokusu bırak beni,ben soyundum senden.....

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Kan Kokusu...
Gönderen: gönül sevinç / türkiye/Türkiye
20 Nisan 2005
Karamsar bir o kadarda güzel bir yazıydı okuduğum... Sevgili Gülay; ailemize hoşgeldin :)) yazılarının sevamını diliyorum. karamsarlığı atalım bir köşeye gülümseyelim hayata sevgiyle kal.../Gönül Sevinç

:: kokular
Gönderen: murat uzuner / İstanbul/Türkiye
18 Nisan 2005
hayatta hep bizi sürükleyen kokular. bu kokular ki herkes tarafından ( kalabalıklarca ) duyulamayan , sadece duymak isteyenlerin burunlarını çektiklerinde hissedebilecekleri duygulardır. kimi zaman bu kokular bizi huzura kimi zaman bilinmeyene taşır. ama o kokunun peşinden gitmekten korkarsak , ne değişecek kalabalıklardaki bir karartı olmamızın dışında. farklılığı yaratabilmek ve farkındalık işin nice yolculuklara. kim tutabilir seni apachee... mutlu kal. patch adams




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
... Tökezliyorum...
Demir Attık Sevgisizliğe Pas Tutöuş Bedenlerimizle...
Melez Düşünceli İnsanlar


gülay(apachee) kimdir?

Türkülü suskunlığumla yürürüm. . . ben gezgin olmuşum. İçimde dışımdaki suskunluğumun haykırışları, kolmun altında kayıp gitmesin diye sıkı sıkı tuttuğum güneş. . . . . . bitmeyen bir umut var yine. . . . . benide aranıza alın.


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © gülay(apachee), 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.