Bulanmadan ve donmadan akmak ne hoştur. -Mevlânâ |
|
||||||||||
|
sana geliyorum her seferinde... bütün köşe başlarını ben tuttum sevdiğim! yolları ikiliyorum böylece... tünelleri yıkıyorum ardından, makasları kaldırıyorum trenlerde.. denizdeki gemileri uçuruyorum.... biliyorum, sen bekliyorsun beni iskelede; elinde karanfiller, teninde hasret, yüzünde merak... bir güle mi benziyorum acep gördüğün düşlerinde? Yoksa, çakır dikenine miyim, mor çiçekli kanatılan yüreğinde... koparıp ibrişim ipleri sana geliyorum her seferinde... göklere kilitleniyor bakışlarım, durup dururken ağlıyorum... anlasana sevdiğim! benden çalmıştı bulutlar yağmurlarını, oralara yağıyorum... çık artık duldalarından dışarıya ıslan benimle, bekliyorum... kuşlara takılıyorum, içim pır pır kanat!... göç zamanı değilse değil, geç kaldığımı biliyorum... ne var ki, ben sende mevsimimi yaşıyorum; laleler açmış bahçemde, bak! çiğdemlerle dolu kırlarım... üstünde koş, ayakların çıplak, gülmek istiyorum.... koparıp ibrişim ipleri sana geliyorum her seferinde... olmadık rüzgarlara kapılıyorum; dur! diyorum, konuş benimle! bir kere, ama bir kere yarin dilinden türküler söyle! kokusunu sür tenime! saçlarımı elle! istersen tutuşan yüreğimin yangınını üfle! geçip gitme, diyorum, dinletemiyorum... biliyorum, sen eseceksin günün birinde; teninde serinlik, yüzünde ılık yağmurlar akacaksın yanaklarımdan beni öptüğünde... koparıp ibrişim ipleri sana geliyorum her seferinde... olacak şey değil belki uçakları düşürüyorum tek kurşun! ölüyorum aslında sevdiğim, bilmez miyim? seni özlediğimde....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Tayyibe Atay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |