Yazmak çok çok önemli bir işdir. Sakın ha yanlış bir şeyler yazmayın. Yazdıklarınızın edebi bir değeri olmalıdır. Öyle her canınız sıkıldığın da başınızdan geçen osurukdan bir olayı yazamazsınız. Ne o yazmak burun karıştırma aletimidir.
Şimdi bu yazıyı okuyanlar bu söylediklerimin hepsine; olurmu insanlar ne zaman neyi nasıl isterse onu yazar diyecekdir. Buraya yazı gönderen arkadaşların büyük bir çoğunluğu bence hayatın da bu yazdıkları dille konuşmuyorlar. (Ben dahil) Neden insanlar tanımadıkları kişilerin okuyacağını bildikleri yazıları yazarken oldukça dikkatli ve edebi yönü oaln yazılar yazmaya çalışırlar. Mesala başından geçen olayı yazarken; çok yorulmuştum nehirin yanında ki kayanın üstüne oturdum yerine " Yürümekden harap ve bitap düşmüştüm, ayaklarımın beynime artık baş kaldırdığını hissediyordum. Uzunluğu ile bir otobanı andıran fakat belli yerlerinde es ler vererek bir ralli pistine daha çok benzeyen nehiri seyre daldım. Birden yanı başım da adeta o yoldan geçenlerin dinlenmesi için özel yontulmuş koltuğu andıran kaya güçsüz bedenimi gelişi güzel bırakı verdim." Tamam kabul ediyorum tırnak için de yazılanları okurken daha bir şevkle okuyor insan. ( Tabi benim olayları tasvir yeteneğim o kadar iyi değildir. Bunu daha iyi yapan bir arkadaş olayın ne olduğunu daha iyi anlar.) Ama burda şu nada okuduklarınız sadece küçük bir alıntı. Yazının tamamını okumak daha farklı bi olay. Yani yazıyı okutan acaba yazı stili mi yoksa ne yazdıklarınız mı. Tabi yazdıklarım sadece buraya yazı gönderen arkadaşlar için yoksa kalkıp bu işe yıllarını vermiş usta kalemlere bi lafım yok. Buraya yazı gönderen arkadaşların hepsinin yazısını okumadım fakat buraya yani izedebiyata yazı göndermekde ki amacımız ne. Eğer buraya yazı gönderen arakadaşlar arasın da yazar olmayı düşünen varsa eyvallah... Tabi buraya yazı göndererek nedenli bi şans yakalarlar bilmiyorum. Bende aynı şeyi yaptım; belki buraya yazmaya devam edersem aynı şeyleri yapıcam; basit oturma anını bir paragrafda anlatıcam. Fakat bu kadarı da fazla. Benim izedebiyata yazı göndermem sadece aklıma gelen veya yaşadığım şeyleri anlatmak. Bundan fazlası da değil ne yazar olmak istiyorum ne de başka bi şey. Yazmak benim için eğlenmek, sıkkınlığımı gidermektir. Bundan sonra yazı gönderirsem günlük hayatta bi arkadaşıma anlatırmış gibi yazmaya çalışıcam. ( Tabi yazıların için da bazen gerçek den insanı etkileyen cümleler çıkıyor; onlar olmassa olmaz. Onları mutlaka yazın. Söylediklerimle çelişiyor ama olssun. ) Canımın istediğini canımın istediği gibi yazdım.