En tatlı sevinçler, en hiddetli kederler sevgidedir. -Pearl Bailey |
|
||||||||||
|
açım kuyruğunu ısırmış bir köpeğim ben, açım açlığımı yerim babamın ölmemiş beyaz yüzlü sakallarında babayken babam /o zamanlar/ saçma atardık sulara koşuşan balıklar da var bana benzeyeni bıyıklı olanı çenesinde tekno sakal bunları yazamam balıklar "su döker" * bana! kırık tekerlekli saftirik arabaları da yazamam arabalar mı taşıdılar beni çocukluğumdan bugüne? ben arabaların lastiklerine de su dökerdim, çişine sadık olmayan organlarım vardı, sevgiliden öksüz sevimli ve öksüz organlarımı ben hep çok sevdim yerinden koparılabilir erik fidesine dönüşünce çekirdek saklanılmış ergin bir şeymiş gibi merakla bakakalırdım ona bak oradayım yabanıl ama kökleri olan ve kendi özünün ayırdında /dur! sen zahmet etme, umut ekme zamanları süslü bire üç veren./ kuyruğu ısırılmış bir köpeğim ben, açım aylak bir evin sarhoş ön yüzünde bekleyen açılmış cama doluşan taze insan kokusuyla köy kızları levrek kokan tarlada güpegündüz sevişirdi eğdiklerinde toprağa kalçalarını açıp gergin ve çatlak ve yaşlı tenini çapayı içine alırdı, lezbiyen toprak kaçardım utancımdan! isterseniz darılın ama onlar motley crue'den looks that kill'i dinleyerek hazırlarlardı bohçalarını bana da onlar kaçardı annelerinden bahçelerine su dökerdim sessiz. ben kuyruğu ısırıklı bir köpeğim ki açım yazdıklarıma bakmayın yazdıklarınızı yemek için burdayım... Trapezus zamanları MÖ: Not: *su dökmek: işemek "teknoloji eniği arar durur kendini kendi bacaklarına su dökmek için"
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Bürran, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |