..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Herşeye imgelem karar verir. -Pascal
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Gülmece (Mizah) > Utku Kocak




1 Şubat 2005
(1) Haberler…  
En gerçek haberler...

Utku Kocak


İddia ediyorum bu yazı İzedebiyatın hatta karpatların en komik yazısıdır. Mel, mel bakmayıp hemen okuyunuz!


:BHBG:
Haberler….
Sporda büyük gelişme,evet Reha Muhtar sonunda spor yazarı oldu.Herkesin yüzüne mel mel bakan Reha Muhtar’ın artık ne dediğini mimiklerinden anlayan kamuoyu,kaşını kaldırınca efenim ,elini kaldırdığında ise “acı var mı acı?” dediğini artık şıp diye anlıyor.Hatta bu işe daha köklü bir çözüm getiren Sayın Başbakan Erdoğahan ve Sayın dışişleri bakanı Gul,ağız okuma okullarına ek ders koydurarak mimik okuma dersi adını verip eğitim ve öğretimde bir devrim yaratmıştır.Bunu duyan Genelkurmay başkanı Özhok ”Ne devrim yapar ha?”diyerek,darbe sinyalleri vermiştir.Piyasalar buna aşırı tepki göstererek,finansla ilgili çalışanlar ve merkez bankası temizlik görevlileri pasta,börek eylemi yapmışlardır.Eyleme anında müdahale eden Türk Polisi,bir pastaneye baskın yapıp iki kişinin pastasını elinden almış,elinde şeker olan bir çocuğu ise elinden şekerini alıp,göz altına almıştır.Pasta Börekçiler Birliği Başkanı Necimettin Erpakan ise bir basın toplantısı yaparak,olayı kınadıklarını açıklamıştır.Bu olayı duyan UNICEF ’de tepkisini ortaya koyarak,”çocuğun elinden nasıl şekerini alırsınız efenim?” demişlerdir.UNICEF ’in tepkisine destek veren binlerce Dehaplı’da Taksim’de eylem yapmaya kalkınca Türk-Polisi tekrar müdahale etmiştir.Dağılın çağrılarına uymayan Dehap’lılar inek işkembesini yolda temizlemişler ve bu olayı izleyen 70milyon kişiden 450.000i miğde fesadı geçirip milyonlarca çocuk ise inek bokunu pokemon sanıp “anne bana bundaaaan aaaaal” diyerek Taksim’de altına zıçma eylemi yapmışlardır.İnsanlar birde bu olaydan etkilenmesinler diye,DGM görüntülere yasak getirmiş ve bu olayı engelleyemediği için MİT’e tepkiler yağmıştır.MİT başkanı bu tepkiler üzerine bir basın açıklaması yaparak “Bize ne kardeşim biz Milli İskender Teşkilatıyız ülen“diye kıvırmıştır.Tabi ki bununda etkisini gören biyasalar aynı gün 5000ton İskender tüketince Borsa fırlamış,başbakan Erdoğan ise “Hükümetimiz ekonomiyi de düzeltti bu sene dış ülkelere de İskender ihraç edeceğiz,ben size dememiş miydim,ekonomiyi düzelteceğim diye?Adama böyle koyarlar!”diyerek,muhalefet partisi Paykal’a göndermeler yapmıştır.Paykal ise bu açıklamanın altında kalmayıp üstüne çıkıp tepinmiştir.”Bana ne ben annemi istiyorum” diyerek meclis kürsüsünde zırlayan Paykal.meclis başkanı tarafından meclisten atılıp meclis kreşinin öğretmeniyle annesine gönderilmiş ve 106. paket servis denilerek bizzat ağızlarla gülünmemiştir.Fakat dalga geçilmesine kızan ÇHP ’li milletvekilleri kavga çıkartarak,yumruklarını konuşturmuşlardır.Bunun üzerine,biz karate biliyoruz ama yumruklarımızı konuşturamıyoruz diyerek,Türkiye’ye ziyarete gelen Japon parlamentosu,hemen Paykal’ı ziyarete gitmişlerdir.Helal olsun deyip,Paykal’a kimono hediye eden Japon başbakanı Oramakomaburamako,ulan şu güreşi bana da öğret be demiştir. Japon başbakanı sen koçsun,koç diyip Paykal’ın sırtına vurup şaka yapıca,korumalar bunu ciddiye almış ve Japon korumalara pasta savaşı açmıştır.Bunun üzerine iki ülke arasında kriz çıkmıştır.Türkiye’ye nota veren Japonya la notası yollamıştır.Bunu alıp burası muşturu söyleyen Başbakan Erdoğahan meclisin kulaklarının pasını kirini hepsini silmiştir.Bunu dinleyen 370 kişi kendini Boğaz Köprüsü’nden atmış fakat,hiç biri ölmemiştir.Bunların ölmediğini duyan Erdoğahan,onlara moral konserinde bulununca yaralılar Şişli Etvalden, Bakırköy’e nakil durumunda kalmışlardır.Bakırköy’de hasta kontenjanı dolunca Manisa’ya gönderilen bir kısım hasta kaçarak Manisa civarında Tarzan olmuştur.Sayın Başbakan Erdoğahan olayı duyunca bir Tarzan ve bir burası muştur bakanlığı açmıştır.Başbakanın iki bakanlığında başına amcasının oğullarını getirince ortalık bir kez daha karışmış ve ortalığın karıştığını duyan Erdoğahan,bu olayı şarkı söyleyerek kınamıştır.Yalanladığı bu olayı,onlar benim amcamın oğlu değil teyzemin oğlu demiştir.Teyzeler Birliği Başkanı Necimettin Erpakan senin teyzen yok ki diye başbakana çıkışmıştır ve şöyle devam etmiştir,bunlar benim elimde büyüdü,ben bu erdonun az altını temizlemedim diyerek göndermeler yapıp,hükümete kıçımdan aşağı Kasımpaşa mesajı vermiştir.Bu olaya aşırı lahmacun gösteren Erdoğahan,dünya lahmacun yeme rekorunu kırıp hükümetin guinnes rakorlar kitabına girmiştir.Bunu duyan İbrahim Tatlıses ise ben onun yedişinin üç katını yerim deyip,Türkiye’deki bütün lahmacunları yemiştir.Bununda üzerine ishal hatta isal olan İbo,aşırı derecede zıçmış ve Diyarbakır’ı bok basmıştır.Diyarbakır’ın kanalizasyonlarının kötülüğün nedeniyle bok taşmış ve şu anda Kütahya’ya kadar ilerlemiştir.Bokun yaklaşık 500,600 ton arasında bir ağırlıkta olduğu da notlarımız arasında.Bokun kokusu rüzgarında etkisiyle Rusya’ya gidince bir krizde Rusya ile yaşanmıştır.Rusya’nın artık eski gücünde olmadığını anlayan Bıtin,başbakana 2kız göndermiş,ilk başta kabul etmeyen Erdoğahan sonra kızları görünce sazan gibi atlamıştır ve böylece olay çözülmüştür.Hatta Türk-Rus ilişkileri öyle adımlar atmıştır ki başbakanın Bıti’ne davuk göğsü bile yedirdiği söyleniyor.Evet,bu günlük bu kadar.Yarın tekrar görüşmek üzere uzun ve mutlu yaşayın.UTV’den ayrılmayın.



Utku Koçak



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın gülmece (mizah) kümesinde bulunan diğer yazıları...
Öğret - Men
Biri Bizi Düdüklüyor
İçimdeki Ses!

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bir Garip Aşk Masalı
Sadece Yalan

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Orospu [Şiir]
Seller Mucizelerle Doludur [Şiir]
Dizi Hayatım, Hayatım Dizi [Şiir]
Hacıyatmazlar! [Şiir]
Ben O Kaldırımda Yürüyen Çocuk [Şiir]
Elif [Şiir]
İntihar [Şiir]
Bir Yudum Suya Hasret Bir Kulun [Şiir]
Türban Mıdır? [Şiir]
Aptalım [Şiir]


Utku Kocak kimdir?

Ben bir garip yollarda dolanırım Bir aşık, Bir kaşık, Ona buna sataşırım, Ne uslama bilirim, Ne de puslanırım, Açık kapım ardında, Bazende dışarda dolanırım.

Etkilendiği Yazarlar:
Sir Alfred Mehran, Aziz Nesin, MEsut Soyadınıunuttuğumyazar


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Utku Kocak, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.