Işık verirseniz, karanlık kendiliğinden yitecektir. -Erasmus |
|
||||||||||
|
beri gel ey canıma candaş olanım gel otur şöyle yanıma omuz ver, yasla sırtını acılarıma ha desek tufanlar koparır yürek sözümüz var söylenmemiş kelimeler biriktirdik suskular okyanustur şimdi göbek bağımızı taşla kesip kınnap ile bağlamışlar aynı damardan akar kanımız yargısı tanığımızdır, tarih bilir yaramızda saplı duran bu kurşunlar aynı ellerin kirindendir aşikârdır cümle aleme kavga ile yoğrulduk direnen ellerde eğirildik sevda ile örüldük ilmik ilmik minnetimiz dostadır bizde saklı kalsın yaşadıklarımız... sofra kurdum sana bölüş benimle son zeytin tanesini bir de çay demledim üstüne yudum yudum sevgi çek yüreğine sonra yak sigaranı ateşinde tutuşsun dilimiz öpüşsün duman duman hasret yarası çığlıklarımız olancası bir avuç sevda boğum boğum bir nefeslik sesimiz bilirsin unutmayız sözün acısını kaç hançer vuruldu sırtımıza kaç talan, kaç işgal yıkıntıları kaç yerden bölündü uykularımız kanatmadık hain ellere yine de biz sardık dostun yürek yarasını derler ki aşk ortak türküsüdür insanlığın her dilde aynıdır ırası oysa patlamaya hazır mavzerdir anadilde ille özgürlüğün türküsü ille özgürlüğün türküsü...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Meral Vurgun, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |