İnsandaki gerçek güzelliği ancak yaşlandıkça görebilirsiniz. -Anouk Aimee |
|
||||||||||
|
Bir gün üç paralık bir eğlenceye sattın duygularımı... Sandınki o gecenin sabahında yaşadığın korku mutluluğa dönüşecek... Olmadı, hoş sözlerle çekildiğin bataklıkta, bir kumarbazın son umuduna sürüklendin... Seni istesemde kurtaramam... Çık Git Usumdan... Ağrı dağında güneş batmaktadır Ahora deresindeki buzulların sessizliği Doruktan kopan yıkıntının çığlığı olur Ve bir çocuk ağlar yaylada... Sen saçlarını yıkıyorsundur Yağmurun altında sırılsıklamken Kuşlarında yuvası olduğunu düşünüyorum Palandökenlerde dağılıyor düşüncelerim... Sen hiç kartal yuvasından yumurta çaldınmı Kente kadar kovaladımı kuşlar seni Dağlarda kurtlar ulurken Gecenin karanlığını yaşadınmı Yalnız başına kalabildinmi sevgisiz... Şimdi kervansız sahrada bir başımayım Korkunun bulutları çöküyor üzerime Burada da akşam olacak Kum tanecikleri genzimi tıkarken Sensizliğe susayacağım Sen yüzünü yıkıyor olursun o sırada... Ey tutsak duyguların prensesi Senin sarayındaki en kötüler bile Beni bu acılara çalamazdı... Akan su pislik tutmaz derlerdi Aşkımızın nehri akmıyor artık Tortulu bir göle döndü duygular Sen aşk badesi içtiğini sanırken Kör sevgiler dileniyordu Taksim’de Artık “İstanbul sensiz” de diyemezsin... Yıkılmışlığın kör duvarında Bir baykuş tünüyor Dağılmıyor düşünceler Bir noktaya odaklanmış gözlerin Aşka susamış gecelerin iğrençliğinde Ter kokularına tutsaksın İstesende durulamazsın Çık git usumdan Yoruldum biliyormusun...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Yücel Dönmez, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |